Najavljuje serijski model
47

Volkswagen T7 California je koncept s dvoja klizna vrata i hibridnim pogonom

D. B.
Na sajmu Caravan Salon u Dizeldorfu debitovao je i najnoviji California kamper iz Volkswagena.

Iako je tehnički riječ o konceptu, VW je ipak pokazao neke značajne promjene u odnosu na aktuelni model. Detalji nisu u potpunosti objašnjeni, no treba imati u vidu da se upravo ovo može očekivati od sljedeće generacije kampera California koji će se pojaviti na evropskom tržištu 2024. godine.

Velika vijest je dodavanje drugih kliznih vrata na lijevoj strani kombija. Prethodne verzije su imale kuhinju duž fiksne strane, ona se nalazi na toj poziciji i u slučaju koncepta, no pomjerena je prema nazad tek toliko da se napravi prolaz iza zadnjih sjedišta. Kombi je opremljen indukcijskim štednjakom, sudoperom, frižiderom i ladicama, a sve je pristupačno s obje strane. Plinsko kuhalo je također dio kuhinje, dok je s vanjske strane dostupan 230V utikač.

Uz dodatak drugih kliznih vrata, VW predstavlja koncept California kao trozonsko konceptno vozilo. Zona 1 je s desne strane, gdje putnici mogu ulaziti i izlaziti radi svakodnevnih obaveza tokom cijele sedmice baš kao što je slučaj sa običnim kombijem, međutim, vikendom ova zona postaje otvoreni šator s jednostubnom tendom, koja se proteže prema vani kako bi napravila sjenu na ulazu. Zona 3 je s druge stran kombija i pristupa joj se kroz nova klizna vrata, dok sjenu pravi tenda s dva suba. Ova zona se koristi za kuhanje i objedovanje.

Između je zona 2, gdje je smještena kuhinja između prednjih sjedišta koja se rotiraju za 180 stepeni te stražnje klupe koja se pretvara u krevet. Sjedišta se također lako mogu ukloniti kako bi se dobio dodatni prostor, a tu je i aluminijski pop-top krov. Sadrži LED osvjetljenje i USB portove, a kontroliše se multifunkcionalnim tabletom u stražnjem dijelu kombija. Tablet je izvor svih funkcija kombija i infotainmenta, a postavljen je na prilagodljivi nosač tako da se može vidjeti iz više uglova te koristiti za rad i zabavu. Također, sve funkcije i kontrole su pristupačne i putem aplikacije za smartphone.

Kombi ima plug-in hibridni pogon, što je prvi put u California porodici. Detalja o pogonu nema, no poznato je da standardni Multivan T7 eHybrid koristi kombinaciju 1,4-litarskog motora i elektromotora, koji ukupno isporučuju 215 KS. Koristeći samo električni pogon, kombi može preći 48 kilometara s potpuno napunjenom baterijom.

Da li će VW napraviti neke promjene u slučaju produkcijske verzije, zasad nije poznato. Ipak, iz kompanije ističu da će kombi biti dostupan sa "svim pogonskim sistemima Multivana" nakon što uđe u proizvodnju 2024. godine. To znači da se mogu očekivati "čisti" benzinski ili dizelski motori pored eHybrida.

Kada će tačno početi proizvodnja i koliko će kombi koštati, zasad nije poznato.