Godišnji izvještaj o kvaliteti vozila prema "Auto Bildu", najvećem njemačkom autočasopisu, jeste jedan od najprestižnijih i najcjenjenijih izvještaja u svijetu. Izvještaj o kvaliteti, koji je prvi puta objavljen 2001. godine, sabire rezultate sedam različitih kriterija kao što su testovi izdržljivosti, ankete vlasnika automobila, u koje spada 25.000 pretplatnika "Auto Bilda", opozivi, izvještaji njemačkog TŰV-a, pritužbe vlasnika vozila "Auto Bildu", vrste garancija i kvalitetu servisa ovlaštenih partnera otkrivenu u tzv. mistery shopping testovima.
Svi ovi opsežni testovi provode se kako bi se dobila sveobuhvatna slika kvalitete na najvećem automobilskom tržištu Evrope. Na kraju, kvalitet "Hyundaija" pokazao je uzoran nivo u svim aspektima istraživanja, čime je ovaj proizvođač iza sebe ostavio i marke poput "Audija", "Toyote" i BMW-a, koje su glasile za očekivane favorite.
Izvještaj za 2010. godinu predstavlja najbolji rezultat "Hyundaija" u historiji i potvrđuje konstantni napredak ove marke, s obzirom da je prema istom izvještaju "Hyundai" u 2007. i 2009. godini zauzeo jedanaesto, odnosno peto mjesto.
Osim u Njemačkoj, Hyundai prikuplja vrijedne nagrade i u drugim dijelovima Evrope u kojima se ističe istraživanje britanskog magazina "Auto Express", u kojem je Hyundai i30 proglašen najboljim automobilom po pitanju zadovoljstva kupaca i pouzdanosti, te prema njihovoj ocjeni predstavlja "inteligentan izbor 2010.“