Honda se zaista istakla, jer su joj kupci dali znatno bolje ocjene u odnosu na njenog glavnog takmaca. Ključ ovako dobrog rezultata krije se u činjenici da su izgradili reputaciju na dobrim automobilima s malom potrošnjom goriva, te da važe za pouzdanog proizvođača.
Ford je samo potvrdio dobre rezultate iz ranijih istraživanja Consumer Reportsa a tome je u dobroj mjeri pridonijela činjenica da nisu uzimali pomoć vlasti nakon globalne ekonomske krize.
Toyota je imala relativno pristojan rezultat, iako su njeni glavni konkurenti bolje plasirani.
Mada su se novi modeli Hyundaija dobro pokazali na testovima, čini se kao da iz ove kompanije moraju još bolje komunicirati s potrošačima. Manje od 50 posto ispitanika smatra njihova vozila kvalitetnim izborom.
Posljednji finansijski prolemi, zatvaranje prodajnih salona i nedostatak novih modela ključni su razlozi zbog kojih je Chrysler završio na posljednjem mjestu.
Organizatori ankete su na kraju upozorili potrošače da rezultati istraživanja ne moraju odgovarati realnosti.