Putnici će ovaj tramvaj moći prepoznati po naljepnici s natpisom EcoTram koja će se nalaziti sa strana.
Još od 2009. godine Wiener Linien zajedno s partnerskim preduzećima radi na projektu EcoTram kojeg finansira Fond za klimu i energiju.
U prvoj projektnoj fazi testiran je niskopodni tramvaj u zračnom kanalu i u linijskom prometu. Tramvaj je bio opremljen mnogobrojnim senzorima, koji su služili za skupljanje raznih podataka u pogledu potrošnje energije.
Naposlijetku su osmišljene mjere za povećavanje efikasnosti i komfora, što je na kraju iskorišteno za izradu prototipa. U testno vozilo je ugrađena toplotna pumpa, koja će na osnovu prikupljenih vrijednosti iz prethodnih testiranja hladiti i grijati vozilo, zavisno od broja putnika i vanjskih okolnosti.
Posebne naljepnice na staklima uz to smanjuju prodiranje sunčeve svjetlosti u unutrašnjost tramvaja i čine boravak u njemu mnogo ugodnijim.
Po okončanju testne faze novoprikupljeni podaci će se ponovo obraditi, a sistem će biti podvrgnut ispitivanju za moguću široku upotrebu, saopćio je Compress Sarajevo.