{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Otvorene javne konsultacije o smanjenju minutaže oglašavanja

S
17.7.2013. u 11:58
0
6
Otvorene javne konsultacije o smanjenju minutaže oglašavanja
0
Otvorene javne konsultacije o smanjenju minutaže oglašavanja
Vijeće Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) BiH nije donio odluku o smanjenju minutaže oglašavanja u programima javnih servisa u BiH, već je otvorilo dvomjesečnu javnu raspravu o ovoj temi, tokom koje će svi moći da dostave svoje argumente, izjavila je danas Srni glasnogovornica Agencije Amela Odobašić.
Prema njenim riječima, inicijativu za izmjenu Kodeksa dostavila je grupa komercijalnih stanica tražeći da se javnim servisima smanji minutaža oglašavanja sa važećih šest na četiri minuta po satu programa, čime bi javni servisi bili izjednačeni sa drugim javnim RTV stanicama.

"Vijeće RAK-a razmatralo je ovu inicijativu i, nakon interne analize, na sjednici od 5. jula usvojilo Nacrt izmjena Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, te odobrilo proces javnih konsultacija u trajanju od 60 dana, odnosno do 6. septembra", precizirala je Odobašićeva.

Ona je pojasnila da nije riječ o konačnoj odluci, već o javnoj raspravi. "U ovom periodu javni servisi, komercijalne stanice, novinarska udruženja i sve druge relevantne strane imaju pravo i mogućnost da Vijeću RAK-a dostave argumentovane komentare na osnovu kojih će Vijeće donijeti konačnu odluku", dodala je Odobašićeva.

Ona je prenijela razumijevanje RAK-a za reakciju javnih servisa da bi smanjenje vremena za dozvoljeno oglašavanje moglo ugroziti njihovu finansijsku stabilnost.

"Od menadžmenta sva tri javna servisa očekujemo da će, osim deklarativnih izjava koje su alarmantne za njihove zaposlene, RAK-u predstaviti činjenično stanje, odnosno da će dokazati na koji bi način bilo ugroženo njihovo finansijsko poslovanje", napomenula je Odobašićeva.

Predstavnici tri javna servisa u BiH – RTRS, FTV i BHT održali su jučer sastanak, sa kojeg je poručeno da bi smanjenje dozvoljenog oglašavanja po satu programa sa dosadašnjih šest na četiri minuta značilo ugrožavanje emitovanja tv programa, ali i egzistenciju oko 2.000 njihovih radnika.

Podatak je javnih servisa da bi smanjenjem minutaže oglašavanja sa šest na četiri minuta direktno izgubili osam miliona KM prihoda. Izmjenu Kodeksa zatražili su BN, TV1, "Hajat TV", OBN i TV "Alfa".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: