Komentari (10)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
dezura li taj Dzems na teleskopu svako vecer
Dzems Webb je rahmetlija, preselio nedje na pocetku rata u BiH.
Daj klikse prestanite nam objavljivati NASA izmisljotine u lazi.Organizacija koja uzima milijarde od poreza a sve sto rade je izmisljanje gluposti i Hollywood produkcija izmisljenog svemira.Mante nas toga.
Nigdje slike, ni linka. Bravo kix.
Novinaru, mjera za udaljenost nije godina, već svjetlosna godina! Drugo, starost svemira se procjenjuje na 13.7 milijardi godina, što znači, teoretski da najudaljenije vidljivo tijelo je daleko oko 27mlrd godina
Nije. Otkriveno je da se prostor sirio i jos se siri brze od svjetlosti, tako da je tzv. vidljivi svemir 46 milijardi svjetlosnih godina u poluprecniku.
Ovaj teleskop sluzi u vojne svrhe i nema blage veze sa Svemirom. Smatra se da se nalazi na dovoljnoj udaljenosti da ga ne moze niko oboriti raketom. Koristi se za špijunazu, internet, radio signale, kriptovanu komunikaciju sa silama NATO, posebice Amerikom, odnosno Izraelom. Ovo je izraelski vojni špijunski teleskop.
Da mi je vidjet lika koji je izracunao udaljenost dzanelem mrtve usta