Komentari (86)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ja već na toj planeti pazario od Eseda Radeljaša 5 dunuma oko jednog jezera i kontam da počnem sa malinom i jagodama.
Otkrili vodu na Marsu a ne mogu to isto učiniti u Africi! Ma bjaaaaaaži, bjaaaaaži!
Čuj afrika ...u sarajevu nestašice redovne.
@DjangoDjulaga hahahahahahaha koja si ti budala ;)
aha al u gacama
To sto ste otkrili je vec srpsko jer su oni "nebeski" narod djaba se hvalite :-D
dje nafta u dreznici u pm i planete i sve seik muha od dreznice...donje
Laseri, fejzeri, teleskopi, radio-talasi, ultra-violentne zrake, svemirske letjelice, a nema lijeka za rak! Ko tu koga farba?!
@xMADBALLx kakve veze lijek za rak sa teleskopom poveži mi??????moRe bit da je do mene.....
@PureEightHeart Metaforičan pristup, nije sve onako kako zvuči ili kako izgleda! Kao što se kuća pravi od temelja tako i nauka ima svoj temelj pa onda idu spratovi koji su vezani jedan na drugi. Kontaš?!
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Taman i da je otkrila eto rekli bi i svijetu i nama!?
ako je brzina svjetlosti 300 000 km/s a godina ima 60*60*24*365=31 536 000 sekundi, jedna svjetlosna godina je oko 9 460 800 000 000 kilometara. pomnozi to sa 1 400 pa vidi... jedan space shuttle moze ko fol 40000 km/h sto znaci treba mu 236 520 000 sati tj. 27 000 godina za jednu svjetlosnu odnosno 37 800 000 godina do te planete, bolje reci nikad. kad bi se ljudi bar upola trudili da sacuvaju zemlju kolko se trude da je uniste... bolje da su dinosauri ostali :)
@master_forever nije brate to najvaznije pitanje... Po mnogima je je zasto postojimo? Bog nam je dao mogucnost da se razvijamo i da istrazujemo ali opet... Ne bi se mozda trebali baviti ovakvim stvarima oko nekakvih planeta do kojih ne mozemo doci. Kao sto je neko vec komentarisao... Bolje je da pocneno da se bavimo o sacuvanju nase planete, naseg jedinog doma...
idemo tamo na ljetovanje
odjebi NASA
Dzaba trazite Velicanstvenog, on je na Arsu.
Guzonjama gori pod nogama i zato investiraju u pronalazak bolje planete za zivot jer su ovu unistili.. Pokupice najbolje trebe za rasplod, zlato, platinu, titanium i sve ostale plemenite metale koji ce im trebati za razvoj, a nas skartirati
Jarančino zvana Klix, znaš li da te čitaju ljudi koji misle da ne Mjesecu pušu vjetrovi?
je li ravna ?
pitaj ove što gor žive, garant ima neko ko misli da jeste
Tamo srbi vec zive vec 1000dama svjetlosnih godina, drevna srpska planeta
Svjetlosna godina je jedinica za duzinu, ne vrijeme.
@IcedMFEarth Greška sasvim prikladna Srpskim mitskim idejama o svom nadrealnom porijeklu.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)