Nauka

Pronađeni ostaci ogromnog dinosaurusa u Kini

Sarajevo-x.com
Foto: AP; Umanjena replika
Ostaci ogromnog dinosaurusa koji podsjeća na pticu, pronađeni su na sjeveru Kine. Ovo iznenadno otkriće upućuje na pretpostavku o mnogo komplikovanijem procesu evolucije dinosaurusa u ptice nego što se do sada vjerovalo. Stručnjaci istražuju pronađene ostatke kako bi ustanovili istinu o porijeklu i razvoju ovih životinja.

Iskopane kosti dokazuju da je životinja bila duga oko 8 metara, visoka 5 metara, a teška oko 1.500 kg. Vođa istraživačkog tima koji radi na otkrivanju detalja o životu ove životinje jeste paleontolog Xu Xing iz Pekinga.

Teorija o tome da su se dinosaurusi tokom života postepeno smanjivali dok nisu evoluirali u ptice postoji, ali još uvijek nije u potpunosti istražena.

"Ovo je kao da imate miša veličine konja ili krave. Ovo otkriće je nama jako važna informacija kako bismo ušli u trag procesu evolucije od dinosaurusa do ptice", izjavio je Xu u razgovoru za AP.

Iako veće životinje imaju više šanse da prežive jer svojom veličinom plaše prirodne neprijatelje i lakše dolaze do hrane, nakon izvjesnog vremena sve im je teže živjeti jer zahtijevaju više hrane i teritorije.

Xu i njegov tim nastavljaju istraživanja kako bi ustanovili kako je ova životinja uspjela preživjeti i o kojoj vrsti dinosaurusa se zapravo radi.