Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Matja, daj definiciju na našem a ne samo copy/paste. Ne znaju svi toliko dobro "ingliš".
STA KAZE, ASTRONAUTI ? I OVO NAM JE NAJBOLJI PORTAL ? JAD & CEMERNO.
Astronaut - An astronaut or cosmonaut is a person trained by a human spaceflight program to command, pilot, or serve as a crew member of a spacecraft. Astronom - An astronomer is a scientist who studies celestial bodies such as moons, planets, stars, nebulae, and galaxies); the physics, chemistry, and evolution of such objects; and phenomena that originate outside the atmosphere of Earth (such as supernovae explosions, gamma ray bursts, and cosmic background radiation).
Zaboravih - Izvor Wikipedia :-D
"jer mogu trajati i po nekoliko decenija" ???????????? "stisnu prema gore" ???????????? Gdje je gore a gdje dole?
Gospodo novinari, ovo nisu otkrili astronauti, već su ovo otkrili astrofizičari i astronomi !!!
Astronauti !? Nova verzija Klix-a je vizuelno dobra, ali vama očigledno trebaju velike kadrovske promjene.