Album "Balkansko a naše" predstavlja odraz tranzicijskog vremena u kojem živimo, a iza idejnog rješenja novog albuma stoji kreativni tim "Communis – Ideologija", koji je uspješno vizualizirao društveni aspekt i angažman svojstven Edinim pjesmama.
Ovaj album sa razlogom ima lice pionira obavijeno Američkom zastavom - pionira kapitalizma, jer je to odraz trenutnog mentalnog stanja u društvu. Narodi bivše Jugoslavije kao da još nisu shvatili da je Tito umro. Mi smo još uvijek u duši pioniri, a sve bi dali da smo Amerika.
"Sada smo u tranziciji i tu čudnovatu suprotnost želja, unutrašnju kontradikciju, potrebu za identitetom nas bivših jugoslovena, samoupravnih socijalista, Titovih pionira, a danas kapitalista željeli smo prikazati sa ovom slikom amerikaniziranog pionira", kaže Anur Hadžiomerspahić kreativni direktor agencije "Communis – Ideologija".
Vizuelno rješenje ovoga albuma nastavak je saradnje koja je započela između ova dva tima na albumu "Stig’o Ćumur", a kako sam Edo kaže: "Cover za album mi ponovo radi Communis-Ideologija iz Sarajeva, i moram reći da bolji dizajn dugo nisam vidio, nekako na kraju mi sve legne na svoje i poklopi se, tako je i sa Communisom. Ovaj cover je nevjerojatan prikaz naše tranzicije od politike do društva i nas kao ljudi na ovim prostorima, vidjet ćete sami. Ovaj album ću promovirati striktno s DJ-em i probat vratit tu sound sistem varijantu još više u klubove."