{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U fazi izgradnje: Aerodromi budućnosti izgledaju nevjerovatno

15.1.2015. u 10:33
24
22
U fazi izgradnje: Aerodromi budućnosti izgledaju nevjerovatno
24
Aerodromi širom svijeta fasciniraju nas svojim mogućnostima, tehnološkim napretkom i svime što nudi putnicima. Pojedine zemlje odlučile su ići korak dalje i rekonstruisati ili izgraditi aerodrome budućnosti koji će biti lijepi, ali će i pružiti putnicima sve što im je potrebno dok čekaju svoje letove.
Međunarodni aerodrom Mexico City dizajnira britanski arhitekta Norman Foster. Kada bude napravljen bit će to jedan od najodrživijih areodroma uz korištenje minimalne energije, a putnicima će ponuditi učinkovito putničko iskustvo s kraćim pješačenjem do terminala. Bit će to jedan od najdužih aerodroma koji će se prostirati na dužini od 470.000 metara kvadratnih. Očekuje se da će biti izgrađen do 2018. godine.

Međunarodni aerodrom Chongqing Jiangbei nalazi se na jugoistoku Kine. Otvorit će se krajem ove godine i imat će kapacitet 45 miliona putnika godišnje.

Chongqing je jedan od kineskih gradova koji su doživjeli veliki procvat i njegova populacija se udvostručila od 1990. godine.

Aerodrom Jewl Changi u Singaporu gradi novu terminalnu zgradu. Kompleks u obliku krofne od stakla i čelika povezivat će tri postojeća terminala staklenim šetalištima. U centru će se nalaziti Rain Vortex, najviši unutrašnji vodopad. Zgrada će biti dom za najveću unutrašnju biljnu kolekciju, dok će se na višem nivou nalaziti park veličine 13.000 metara kvadratnih, u kojem će se nalaziti vrtovi, pješačke staze, igralište i restorani.

Novi aerodrom u Istanbulu zamijenit će postojeći Ataturk aerodrom. Nalazi se 35 kilometara od grada. Imat će šest pista i najveći terminal na krovu na svijetu veličine milion metara kvadratnih. Okončanje prve faze radova planirano je 2018. godine, čime će se kapacitet povećati na 90 miliona putnika, dok po okončanju predviđaju kapacitet od 150 miliona putnika.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: