U službi krajem godine
59

Japan Airlines otkrio luksuznu unutrašnjost aviona Airbus A350-1000

D. B.
Aviokompanija Japan Airlines (JAL) zvanično je otkrila unutrašnjosti svojih novih aviona Airbus A350-1000, koji mogu primiti 239 putnika.

JAL je pokazao kako izgledaju sjedišta iz prve, business i premium ekonomske klase is Sanfrana, platforme ekonomske klase iz kompanije Recaro, kao i 4K entertainment sisteme s Bluetooth povezivošću firme Panasonic Avionics.

Sjedišta iz prve i biznis klase također sadrže "prvi svjetski stereo bez slušalica zahvaljujući ugrađenim zvučnicima u naslone". Takozvano Euphony rješenje je razvijeno u saradnji s kompanijom Devialet, a testirao ga je Runway Gilr Network prošle godine na sajmu Aircraft Interiors Expo u Hamburgu.

Airbus A350-1000 će donijeti mnogo noviteta u ponudu JAL-a, no njegov dolazak je ipak odgođen zbog problema u lancu dobavljača. Prvobitno je planirano da u službu uđe krajem novembra 2023. godine na liniji Tokio - New York, ali će se to zapravo dogoditi prije kraja ove godine.

JAL je poznat po sjajnoj, ali ipak zastarjeloj prvoj klasi koju nudi u avionima Boeing 777, a koji lete na međunarodne destinacije. Kompanija će sada nuditi manje kabine u prvoj klasi u modelu A350-1000, Riječ je o šest luksuznih apartmana u 1-1-1 konfiguraciji, što je manje u odnosu na osam u Boeingu 777-300ER sa 244 sjedišta. Međutim. Nove kabine s visokim zidovima i vratima iz kompanije Safran Seats su sjajne te nude značajnu privatnost i udobnost.

"Primarno sjedište se pretvara u 80-inčni krevet s velikim školjkama i vratima za maksimalnu privatnost. Apartman može primiti do tri osobe, a primarno i bočno sjedište su upareni s dodatnim otomanom.

Moguće je birati između tri glavna moda sjedenja, a to su sofa, sjedište plus krevet za jednu osobu ili bračni krevet. Tu su i brojne opcije za odlaganje stvari uključujući garderobu, veliki prostor ispod otomana i izolirani pretinac za piće.

Euphony stereo sistem s ugrađenim zvučnicima u naslonima sjedišta nalazit će s eu prvoj i business klasi. Podesivi nasloni za glavu imaju funkciju naginjanja čak i u modu kreveta.

U business klasi će JAL povećati kapacitet u modelu A350-1000 te ponuditi 54 sjedišta u odnosu na 49 u modelu 777-300ER. Safran Seats proizvodi platformu sjedišta za japansku kompaniju.

JAL je prvi put uključio i vrata, dok su ostave iznad glave ekskluzivno pozicionirane na strani prozora kako bi se dobila "prostrana atmosfera".

Međutim, JAL smanjuje kapacitet u premium ekonomskoj klasi nudeći samo 24 sjedišta u novom A350-1000 avionu u odnosu na 40 koje ima model 777-300ER. Ipak, putnici mogu očekivati više privatnosti s velikim pokretnim dijelovima.

Premium ekonomska sjedišta opremljena su fiksnom školjkom zajedno s pregradom. JAL se pohvalio da je ovaj proizvod prva premium ekonomska platforma na svijetu koja nudi mogućnost elektronskog obaranja sjedišta. Oslonac za noge se može elektronski podesiti i horizontalno, a putniku je na raspolaganju 16-inčni 4K široki IFE monitor.

U ekonomskoj klasi će se putnici smjestiti u 18-inčna Recaro sjedišta postavljena u modele A350-1000.

JAL će omogućiti i satelitsku povezanost tokom leta.

Putnici će od proljeća 2024. godine moći napraviti listu muzike i filmova i prije leta putem JAL mobilne aplikacije. Podrška uključuje 15 različitih jezika.