dug TTU Tuzla - 38 miliona KM
dug GRASa - 100 miliona €
GRASove uhljebe spasavaju, plate redovno lijezu za izlezavanje ko na Doljanima, a ovi jadnici jedva prezivljavaju...
GDJE PRESTAJE LOGIKA, POCINJE APSURDISTAN
problem je u tom sto tuzla moze bez TTU-a, a sarajevo bez GRAS-a ne moze bez obzira sto je u GRAS-u prekomjeran broj radnika koji glade muda pi citav dan i primaju platu za to. TTU je nekad bio gigant, fabrika koja je u ratu proizvodila municiju i granate za armiju BiH i opet se niko nije udostojio da im pomogne i pokusa obnoviti proizvodnju. kad se ne prozvodi nista dugo vremena izgubi se i pozicija na trzistu, tako da TTU sad mora sve ispocetka. imam osjecaj da ce ih kupiti nekad neko po...
@Bakir.Je.Lopov ja i dalje mislim da kanton i grad sarajevo nikad nece dozvoliti da gras propadne bez obzira kolike dugove ima, a da ti budem iskren, cvrsto sam ubijedjen da bi centrotrans radio bolje i kvalitetnije
zasto ne moze Sarajevo bez GRASa??? Molim ove sto tako misle da mi objasne, pogotovo ako postoji alternativa - Centrotrans...
Ako moze Zenica bez Zeljezare, Tuzla bez Dite, Travnik bez Borca, Zavidovici bez Krivaje, Maglaj bez Natrona itd. zasto i Sarajevo ne bi moglo bez GRASa??? Sve su to firme koje su propale i otisle u stecaj, a imale su kudikamo manji dug nego GRAS... Zasto se spasavaju propala sarajevska preduzeca (GRAS, ZOI...) i dozvoljava im se da se akumuliraju dugove a isto to ne vazi za druge gradove i opstine???
Kome odgovara da se ovi visemilionski gubitasi i dalje odrzavaju kad i budala vidi da tu nema nikakve ekonomije niti koristi od njih, samo gomilanje duga...
I onda se sarajlije bune kad drugi kantoni traze ukidanje diskriminatorske raspodjele sredstava iz budzeta od indirektnij poreza, po kojem je u KS bespravno i sramotno prisvojilo skoro 12 milijardi KM prihoda drugih kantona, cista pljacka...