Na potezu Sarajevo-Vardište(Višegrad) treba planirati autocestu u punom profilu a ne brzu cestu. Isto vrijedi i za Lašva-Bihać. izgradnjom tih pravaca bi se znatan procenat saobraćaja iz Crne Gore,Južne Srbije,Kosova,Albanije,Makedonije,Turske prema Zapadnoj Europi preusmjerio preko BiH i Sarajeva. Ne treba posebno naglašavati šta bi to značilo za privredu BiH. To bi moralo ući u državnu saobraćajnu strategiju.
brza cesta treba od lašve do travnika, dalje je beskorisna. od ključa do bihaća možeš voziti 150 ako hoćeš jer je magistrala široka, prava a kraj potpuno pust, tj. oslobođen '95. od bihaća kroz kanjon une bi trebalo milijardu maraka i opet nisi stigao nigdje.
@starbuck
Auto putevi kroz BiH su značajni za građane i eventualno za dolazak na Jadran, ali što se tiče Jadrana, mislim da će Hrvatska da učini sve i onemogući to jer u tom slučaju auto put Zagreb Split će da propadne totalno
@milers - Budimo realni. Autoput kroz BiH? Sigurno ne za narednih bar 20-30 god. I ako zavrse nekad taj famozni ultra-galakticko-fascinantno-hyper-super-nobelovski 5C koridor, za 2,3 godine ce propasti (poznavajuci kako se kod na izvode radovi), te ce se morati ponovo renovirati.
Sorry, inace nisam pesimista, ali kad je autoput u pitanju, totalni sam.
Ne treba Hrvatska da ga onemoguci. Radimo to sami sebi.
@starbuck
Ne mogu da te demantujem skoro pa nikako, ali sam siguran da je veći problem u destrukciji sa strane, i žao mi je jer su ljudi ako ništa zaslužili da imaju sigurnije ceste i auto putevi dovode i investitore kojima je ta infrastruktura vrlo važna, sve si nažalost u pravu
@milers - I ja kazem, nazalost. Iskreno kad vidim kako naprave obicnu cestu ili magistralu, i u kakvom su te ceste godinu, dvije poslije - mi stvarno nismo u stanju ni kozji putic kroz sumu da napravimo, da je kako treba.
@starbuck
Nije ni to glavni problem, znamo mi još uvijek napraviti nešto, ali politika i okruženje su glavna smetnja, vidjet ćeš da će na putu ulaska u EU BiH imati najveći problem sa komšijama već članicama, taj put ja poredim sa ovom cestom, BiH će je i izgraditi ali premoštavanje će ih zaustaviti!
Izgradnja auto puta neće smanjiti razdaljinu, nego samo povećati udobnost, a i dalje će to biti duži put! A te tvoje patriotske želje u ovom slučaju ne piju vode!
@starbuck
Patriotske želje su se odnosile na Hakem80 i tvrdnju da će putevi kroz BiH preusmjeriti tranzit iz Turske prema zapadnoj Evropi! Nego ti ne vidiš njegove komentare a on meni odgovara na moje pisanje!
@milers - Aaa to. Nema njegovih komentara drugih, samo onaj gore na koji smo se nakacili :)
Sumnjam da ce teretni kamioni ici kroz BiH i da bude auto-puta. Lakse im je na Mkd pa Srbija i pice dalje kao i do sad. Sto da se pate na duzi put i jos jednu ekstra granicu, tj.dvije.
Računajuči vazdušnu liniju između Višegrada i Bihaća imaš 293 kilometra (i čak ako zanemarimo da put ne može biti tako direktan nego samo duži), a putem je 419 kilometara što je razlika od 126 kilometara opet je dalji put od Turske do Evrope preko BiH nego preko Srbije!?
@milers Po čemu su to naši ljudi zaslužili, jeli što su su stvorili nacionalne nazadne partije i glasaju godinama za iste i dajući im podršku nismo nigdje stigli, a koje su bile sposobne u uništavanju privrednog potencijala da ne navodim.
@hakem80
Pa izračunaj kilometre dalje do recimo Beča pa će ti sve biti jasno, normalno da je do Bihaća bliže preko Sarajeva, ali nije Bihać zapadna Evropa!
@mirsadgluhovic
Pa jbg, ja uvijek idem nekako da su ljudi zaslužili! Na žalost ti si u pravu! Ne moraš ništa čak ni da argumentuješ, moram se složiti sa tobom!
@milers Sa tvoje strane pošteno, a na nepriliku mi svi koji imaju imamo pojma, bi htjeli da smo uspješni i da imamo autoputeve i ostalo, ali radimo sve protiv toga.
@mirsadgluhovic
Slažem se, mi ili radimo sve protiv nečega ili ne radimo ništa što ti dođe na isto, ali ja kao nepopravljivi optimista uvijek se nadam boljem i kažem zaslužili smo, iako na javi imamo upravo ono što smo i zaslužili!