Na potezu Sarajevo-Vardište(Višegrad) treba planirati autocestu u punom profilu a ne brzu cestu. Isto vrijedi i za Lašva-Bihać. izgradnjom tih pravaca bi se znatan procenat saobraćaja iz Crne Gore,Južne Srbije,Kosova,Albanije,Makedonije,Turske prema Zapadnoj Europi preusmjerio preko BiH i Sarajeva. Ne treba posebno naglašavati šta bi to značilo za privredu BiH. To bi moralo ući u državnu saobraćajnu strategiju.
brza cesta treba od lašve do travnika, dalje je beskorisna. od ključa do bihaća možeš voziti 150 ako hoćeš jer je magistrala široka, prava a kraj potpuno pust, tj. oslobođen '95. od bihaća kroz kanjon une bi trebalo milijardu maraka i opet nisi stigao nigdje.
Istanbul-Minhen preko Bg i Zg 1881 km, Istanbul-Minhen preko Sa i Zg 2100+1 granični prelaz viška! Pitanje je sljedeće, zašto bi neko išao preko BiH?
Prikaži sve komentare (70)