Komentari (70)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kakva drzavna strategija, RS nema ni za cackalica, kamoli za dio ovog koridora. Preusmjerite ovo od Zenice prema Zepcu, onda dalje Tuzla-Orasje. Nema logike da autoput ide prema Doboju i praznoj Posavini a da zaobilazi Tuzlanski kanton sa pola miliona stanovnika i 90.000 vozila.
Pa postoji krak Žepče - Tuzla - Orašje za koji je u toku eksproprijacija zemljišta za prvu fazu....
Tako ce vjerujem i bit ukoliko RS bude trazila neke ustupke da bi nastavila gradit put preko njene teritorije. Ocigledno je da se sa tim ljudima moze napravit kompromis ISKLJUCIVO metodom ustupak za ustupak. Naravno ovi sarlatani iz Federacije im u mangupluku nisu do koljena . Zasto ? Pa recimo Federacija se zaduzuje kreditom a iz naplatnih kucica novac odlazi SVIMA , u kasu BIH. Ovi BIH patrioti nek me zaobidju s komentarima "sve je to BIH". Brak iz racuna mora imat dva novcanika.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Na potezu Sarajevo-Vardište(Višegrad) treba planirati autocestu u punom profilu a ne brzu cestu. Isto vrijedi i za Lašva-Bihać. izgradnjom tih pravaca bi se znatan procenat saobraćaja iz Crne Gore,Južne Srbije,Kosova,Albanije,Makedonije,Turske prema Zapadnoj Europi preusmjerio preko BiH i Sarajeva. Ne treba posebno naglašavati šta bi to značilo za privredu BiH. To bi moralo ući u državnu saobraćajnu strategiju.
brza cesta treba od lašve do travnika, dalje je beskorisna. od ključa do bihaća možeš voziti 150 ako hoćeš jer je magistrala široka, prava a kraj potpuno pust, tj. oslobođen '95. od bihaća kroz kanjon une bi trebalo milijardu maraka i opet nisi stigao nigdje.
Istanbul-Minhen preko Bg i Zg 1881 km, Istanbul-Minhen preko Sa i Zg 2100+1 granični prelaz viška! Pitanje je sljedeće, zašto bi neko išao preko BiH?
PRIKAŽI ODGOVORE (22)
Samo pljaha drzavnih para nista vise .
2,1 milijarda..... pa jestel vi normalni...... ???
Strategija je otmi novac od naroda kroz akcize, jedan dio potrosi, jednim dijelom zavrsi autoput i onda dugorocno uzimati putarinu tom istom narodu da bi se isti scenario ponovio.....to sve u pravan tkz Direkciju za Autoputeve......Za narod bi bilo mnogo jeftinije da neko uzme koncesiju nego da ih pljacka domaca politicka elita....kilometar puta mnogo jeftiniji i putarina bez akciza dosta povoljnija......
O ovom koridoru %c slusam od kad sam bila klinka. Naslusace se i moji unuci o istom. Do tad ce postati prica o Koridoru 5555CCCC v.234.vv.13455.a1
He, he, he treba li vam posudit dobri moji politicari, fini, posteni, uzorni. Uzmite kredit slobodno, nece vam niko nista uraditi, nemoj te se bojati
Misli ko reci Hrvatskoj da gradi most na GP Gradiska koji spaja autoput ...jesu to one komsije sto pricaju mi smo priajtelji BIH? Kad treba nesto uzeti od BIH ili da ih privole da im daju dozvolu da grade most dole na jugu da ne idu kroz BIH vise? A Ovamo most su trebali graditi jos prije 3 godine ali nece uvijek pricaju nemaju para i kad dobiju od EU pare odma ih utrose u neke druge projekte da ne bi gradili most na Savi..jer onda ce im se prepoloviti promet na autoputevima jer sa juga HR
lakse je i brze i jeftinije doci preko BIH autoputem nego da kole oko cijele HR kao do sada..i oni to znaju i zato odugovlace sa izgradnjom mosta..sad navodno traze da iskljucivo njihov Viadukt gradi taj most...znaci stalno neke smicalice rade...znaju da ce vecina ici sad preko BIH do mora dole i obrnuto jer je blize i brze...
@Herodot dionica BL-Doboj se uveliko radi i trebalo bi biti zavrseno u toku ove godine do septembra najvjerovatnije...skroz gotovo..a onda ima dionica Doboj-Bijeljina-granica sa Srbijom.... a BL-Mlinista jos nije poceta trenutno se sa Kinezima dogovora oko finansiranja..a vjerovatno je dogovoreno samo treba izraditi plan i program...ali ne vjerujem da ce to u isto vrijeme raditi kad i nastavak autoputa za Srbiju..ali bitno je da se gradi...drzava bez autoputa je nista...odma imaces i veci promet
Nije ni to problem ako se nece morati putevi sanirati nakon 3 godine... pa ode jos 200 miliona i tako...
nekad smo mi sve sami gradili, sad neke milijarde dollara se posudjuju....katastrofa
Jedina strazegija kod je, kako gdje koji kredt dobiti.
Sto se mene tice sve treba usmjerit u ovo pa i sergije petkom
Eto fala bogu zahvaljujući ovoj radišnoj koaliciji, sad imamo dvije strategije: Izgradnje autoputa i vraćanja dugova na državnom nivou. Još samo da se riješi i problem naplate onih 300 miliona što je iz Banke Srpske i drugih nako patriotski oduvao Glavni Baja, i eto nama 2,1 milijarde eura kredira samo za autoputa !!! Plus već ona dogovrena milijardica za hajmo reči TEKUĆE POTREBE ! Ahahahahhahhhhaaa.
Ne zaboraviti i onih 50 milioncica od popisa sto propadose.
hahahahahhahahahahhahahahah prave wc autoput od 2000god hashahshahsahsa
barem do Zenice se sad pravo brzo stigne xD