Stvari koje je kolega napisao u onom dokumentu su vrhunac ledenog brijega problema na Masinskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Nije spomenuo profesore s prvih godina, koji su se izivljavali na studentima, tjeranjem da se kupuje njihova plagirana literatura, ponistavanjem rokova, pricom o njihovim podvizima tokom studiranja. Mnogobrojnim grafickim radovima i vracanjem na ponovni rad, za koje se ispostavlja da ipak nista ne znace, da se ocjena moze posebnim kanalima upisati i bez njih. Nacin predavanja profesora Viktora, koji, iako se trudio da bude dobra osoba prema studentima, nije imao veze s prenosenjem znanja, pa je samo citao sebi u njedra, s grafoskopa. Nacin predavanja profesora Pasage, koji se nije ustrucavao da javno ismijava studente zbog njihovog fizckog izgleda ili porijekla i na osnovu toga i rukopisa ocjenjivao ispite.
Nacin predavanja profesora Dzafera. Njegova osvajanja zenskih srca, ponavljana bezbroj puta. Zaboravio je spomenuti da su na listama studenata nalazili i oni koji su pola godine prije toga napustili fakultet, a nisu oni koji su marljivo radili i ucili. Takodjer nije spomenuo ni izivaljanja od strane profesora s PMF-a, prije svega ophodjenje profesora Izeta Gazdica prema studentima, njegovu prolaznost na ispitima, nazivanje studenata majmunima. Galamu cak i na svoje asistentice na ispitima. Njegove kriterije koji se drasticno razlikuju u odnosu na druge fakultete. Pa na nekim faklutetima profesor Gazdic iz istog predmeda, diktira predavanja u svesku i to trazi na ispitu ili se radi na zaokruzivanje, dok na masinskom trazi svaku rijec doslovno iz njegove plagirane knjige, kao odgovore na teoretska pitanja. I kolege uglavnom pribjegavaju koristenju bubica i ubacivanjem zadacnica.
Ili profesore i profesorice na predmetima Matematika 1, 2 i 3, koji na drugim fakultetima daju na ispitima potpuno iste zadatke koji su radjeni na vjezbama, bez promjene brojeva, i ne rade pola gradiva u odnosu na masinski. Primjer Matematika 2 na masinskom i tehkoloskom fakultetu, gdje iako predmet nosi isto ime, na tehnoloskom, gradjevinskom i drugim fakultetima ne rade ni pola gradiva, a na ispitima im dolaze najjednostavniji primjeri . I studenti koji su upisali visoke ocjene iz tih predmeta na tehnoloskom, nemaju ni osnovno znanje da zapocnu rad zataka s ispita na masinskom fakultetu.
Prikaži sve komentare (75)