Relacija Sarajevo - Lašva: autoput se gradi inače ako imaš minimum 12000 vozila dnevno, ova relacija pretpostavimo da ima 15000. nek su samo putnički automobili u pitanju, jedno putničko vozilo će platiti 5,5 KM tu relaciju, to je 82 500 KM dnevno. To je godišnje cca 30 miliona KM. Samo jedna dionica i samo jedna kategorija vozila, najjeftinija, gdje su ostale i ostali. Na pogodnom terenu to je 6km autoputa da izgradiš. Kod nas se za sve uzima kredit, al valjda mora tako zbog ranijih repova jbg..
Pricas nestinu... Dionica Sarajevo - Zenica je najrpometnija dionica u cijeloj BiH, a ukupni prihodi od putarine u 2014. godini su bili malo vise od 30 miliona KM. Sa 30 miliona KM mozes izgraditi malo jace od 1 kilometra autoputa po nepodobnom terenu.
kako druže pričam neistinu, kad i ti reče eto isto što i ja. I napisao sam "..na pogodnom terenu" jer se na pogodnom terenu može glat izgraditi 4-5 miliona po kilometru. A naravno da ne košta jednoako izgradnja kilometra mosta, tunela, autoputa u ravnici i autoputa u brdima. Ja sam mišljenja da bi koliko je god moguće trebali izbjegavati kredite i koncesije, već da autoput sam sebe izgrađuje, doduše sporije će to ići ali svaki izgrađeni kilometar je automatski naš i odmah daje pare, a ne nakon 30-40 godina.
Prikaži sve komentare (134)