Komentari (134)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
koliko će koštati krak autoputa prema hacijendi izvjesnog Dragana Č.
E čuj pola milijarde za jednu dionicu BokTe pranja veša ! Albanci bi za te pare kroz čitavu državu autoput odradili,, =)
Podrzajem da ide i Gore i Dolje, Gore, zato sto mi je Tuzla jako bitna,a dolje bi' volio da se spoji sa Jadranskom Magistralom, to bi bio Pornic znaci XD, malo se provozas po Magistrali, Posjetis jadran, svratis malo do Crne gore....Opppp :D
Hajde neka je sa srećom, neka bilo ko radi i izgrađiva ovu zemlju. Nadam se da ćemo jednom spojiti i Bihać prema Sarajevu sa autoputem
Ovaj autoput kad se završi u cijelom svijetu saobraćaj će se odvijati sa NLO...
ajmo sagradite ga više .... gubimo stotine miliona putarina koje bi mogle biti naplaćene da ima autoput kroz BiH , a ovako možemo gledat odakle se vedri i biti exithole Evrope i svijeta ....
u pravu si ... zamisli kad stranci čuju da je autoput gotov, pa navale ovamo da se vozaju po njemu
poštovani iz firme autoceste "f(p)ederacije dobro krenu a onda nas ufate na foricu,koji će sada klinac da se troši toliko para na te dionice umjesto da se sve uloži na probijanje tunela kroz prenj pa da smo moru bliži za lijep sat vremena,tamam kad pomislim evo nekog ozbiljnog oni shebu ćitavu stvar
kad se jednom ovaj autoput završi, trebaće ti od granice do mora sat vremena
hoće li se ikada završiti dio od valkova do mostarskog rskršća ili će još ratar memić jebavati cjelu državu
Ne laprdaj te, prave auto put prema jadranu ,da mogu Poljaci Cehi itd dalje do mora,kakva ba Tuzla?
ne znam gdje ovaj auto put ide, ali na more ne ide
USKanton dolazi 2095 na red
USK nema osnove da ikad ima autoput. Uslov je moguci promet od minimalno 10.000 vozila na dan u oba smjera. U USK ne postoji takav put van Grada Bihaca. USK jedino moze dobiti brzu cestu i to za pocetak sa po samo jednom trakom u svakom smjeru. Nazalost je BiH mentalitet takakv da bi svako selo "htjelo" / "trebalo" imati autoput.
Možda nemamo 10000 auta ali imamo 10000 Šehida.
hocel bit kakvog autoputa u RS-u da se ne vozim kaljužama?
To tvoj dodik nek gradi za kojeg si glasao ti i tvoji pravoslavci
...sarajevska zaobilaznica smijurija 100 automobila dnevno se ne proveze...
svaka cast, gradi se i to pravo, postajemo ozbiljna drzava.
Hvala austrougarskoj na okupaciji....
Koje milione spominju zavrti mi se... Inače, lijepe slike ovih cesti...
Imali iko tacnu informaciju Zenica Jug-Sjever hoceli to odradit ove godine!
Ja mislim da ce se to odradit tamo nekad 2022 godine
Relacija Sarajevo - Lašva: autoput se gradi inače ako imaš minimum 12000 vozila dnevno, ova relacija pretpostavimo da ima 15000. nek su samo putnički automobili u pitanju, jedno putničko vozilo će platiti 5,5 KM tu relaciju, to je 82 500 KM dnevno. To je godišnje cca 30 miliona KM. Samo jedna dionica i samo jedna kategorija vozila, najjeftinija, gdje su ostale i ostali. Na pogodnom terenu to je 6km autoputa da izgradiš. Kod nas se za sve uzima kredit, al valjda mora tako zbog ranijih repova jbg..
Pricas nestinu... Dionica Sarajevo - Zenica je najrpometnija dionica u cijeloj BiH, a ukupni prihodi od putarine u 2014. godini su bili malo vise od 30 miliona KM. Sa 30 miliona KM mozes izgraditi malo jace od 1 kilometra autoputa po nepodobnom terenu.
kako druže pričam neistinu, kad i ti reče eto isto što i ja. I napisao sam "..na pogodnom terenu" jer se na pogodnom terenu može glat izgraditi 4-5 miliona po kilometru. A naravno da ne košta jednoako izgradnja kilometra mosta, tunela, autoputa u ravnici i autoputa u brdima. Ja sam mišljenja da bi koliko je god moguće trebali izbjegavati kredite i koncesije, već da autoput sam sebe izgrađuje, doduše sporije će to ići ali svaki izgrađeni kilometar je automatski naš i odmah daje pare, a ne nakon 30-40 godina.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Zenica jug-Zenica sjever= 90 miliona Počitelj-Međugorje (sa mostom od 945 metara, tunelima)= 100 miliona Fuck logic
Radimir Čačić, predsjednik HNS-a i ministar prometa za vrijeme Račanove Vlade: − Prosječna cijena kilometra autoceste u Hrvatskoj i dalje je jedna od najpovoljnijih u Europi, između osam i 10 milijuna eura, i to zahvaljujući ugovorima koji su se sklapali za vrijeme koalicijske Vlade, 2001. i 2003. Naime, tada je dužni kilometar autoceste koštao oko četiri milijuna eura, dok danas iznosi čak 17 milijuna eura, što se dade vrlo lako provjeriti.
Istraživanje o prosječnim cjenama gradnje autocesta objavljeno je u svibnju ove godine i obuhvaća sedam zemalje Europske Unije i Hrvatsku, prenosi Jutarnji list. U istraživanje su uz Hrvatsku uključene Češka, Slovenija, Mađarska, Danska, Njemačka, Austrija i Slovačka. Prema tom istraživanju, cijena gradnje jednog kilometra autoceste na nezahtjevnom terenu u Hrvatskoj prosječno stoji šest milijuna eura. Jedina od promatranih država u kojoj je jeftinija gradnja autocesta je Danska, gdje gradnja kilometra stoji pet milijuna eura. Najskuplja je gradnja u Austriji, gdje je cijena kilometra oko 11 milijuna eura. Sličan je omjer cijena gradnje kilometra autoceste na zahtjevnom terenu. Prosječna se cijena u Hrvatskoj penje na 12 milijuna eura i jedino je u Slovačkoj manja te iznosi 10 milijuna po kilometru. U Njemačkoj i Austriji isti kilometar autoceste vrijedi oko 22 milijuna eura.
Gradnja kilometra tunela najskuplja je u Njemačkoj i Mađarskoj - nešto manje od 50 milijuna eura. U Hrvatskoj je je prosječna cijena oko 25 milijuna eura po kilometru, dok je najjeftinija gradnja tunela u Sloveniji, nešto manje od 20 milijuna eura po kilometru.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)