Legendarni Nissan i legendarni Skyline iz kojeg je nastao biser GT-R !
Vrhunac auto injzineringa.Svaki motor se sklapa ručno i isporučuje sa pečatom majstora koji ga je sklapao!!!!!!
...IMA ONAJ SNIMAK NA YOUTUBU GDJE U RUSJIJI ODRŽAVAJU DRAG RACE NA 1/4 I 1 MILE A GTR ODVALJUJE IZ BETONA SVE REDOM...SVE SU TU MAKINE I TAKO TO ALI OVAJ ODVALJUJE...KAŽU U ITALIJI RADE SVA VOZILA SA STRAŠĆU...A KAO JAPANCI SAMO ŠTANCAJU ...PA MOJE PITANJE JE ZAŠTO ITLIJANI PRAVE AUTA KOJA SU FALIČNA I TO UGLAVNOM OKO ELEKTRONIKE ,ŠTO JE ZAISTA PAIN IN THE ASS KAKO KAŽU AMERI...JER SE RADI O KVARU KOJI I NIJE KVAR A S NJIM NIGDJE NE MOŽEŠ...FERRARI NE VOZI 2 MJESECA I BATERIJA CRKLA...
Drug ,otkada su se pare i profit umijesale entuzijazam je pao,ovi samuraji su mi prirasli srcu jbg.Pravi fanatici,a gledao sam to u Rusiji u nekoj sumi alaj deru guzove :-)
Ima vise snimaka,nije samo jedan snimak u pitanju,isto tako nije samo jedan nissan gtr u pitanju jer ima vise gtr-ova od fabrickih 480-520-550 KS pa do tuniranih od 600-800 KS 1000-1500 pa cak i 2000 KS,,,,,GTR ima najbolji start od svih vozila s obzirom na omjer snage i tezine,ali nakon starta tj 100-120 km/h ta prednost prestaje,jednostavno je brz onoliko koliko je jak,tj bilo koje jace auto od njega ce ga stici,,,,,pogledaj duel sa M5 ili M6,tj roll start pa ces vidjeti da je ipak "obicni smrtnik" ko i ostala auta,,,ali ipak sto se tice starta iz mirovanja,tu nema sta,kapa dole,jednostavno je RAKETA najbolji moguci naziv koji mu pristaje,,,,ipak 2.7s od 0-100km/h sa 1700kg i 550 KS je jeben uspjeh,,,jedan je od 4 auta u klubu "3",tj under 3 s do 100 km/h,,,ostali su bugati,porsche,la ferrari