Bilo bi lijepo da je ovo optimistična vijest ali nažalost nije. Radi izgradnje auto puteva država se stalno zadužuje, a najveći profit iz svega izvlaće stranaćki lobiji i firme izvođaći ,koji dobivaju namještene i skupe tendere. Mi naravno ne treba da budemo država bez auto puta ali su nama svakako potrebnije brze ceste, jer ko će se voziti tim auto putevima i plaćati skupe putarine. Hrvatska koja ima mnogo veći međunarodni robni transport kao i veliki sezonski priliv turista ,danas je spremna za pet puta jeftinije prodati veći dio auto puteva jer su ne rentabilni ali niko nije zainteresiran. Za BIH je potreban koridor 5c B Luka Gradiška , Tuzla Orašje i to je to. Brze ceste B L. Doboj , Tuzla Sarajevo, Zenica Srednja Bosna ,Bijeljina Tuzla. Ove brze i ne moraju čak u potpunosti to biti ,nego u poćetku probiti pokoji tunel napraviti vijadukte, tako skratiti dionice , treću traku u usponima ili po dvije jednosmjerne ko na Fruškoj G, riješiti opasna mjesta za pješake i mirna Bosna.
Prikaži sve komentare (20)