Izvođači radova na ovoj dionici autoputa, dužine 36 kilometara, čija je ukupna vrijednost 180 miliona eura, jesu firme "Integral inženjering" iz Laktaša i "Granit" iz Skoplja, koje su izabrane kao najpovoljni ponuđači na međunarodnom tenederu.
Kredit od 150 miliona eura za izgradnju ovog dijela autoputa Banja Luka-Doboj, Autoputevi RS su, uz garancije entiteta i države BiH, uzeli od Evropske banke za obnovu i razvoj.
Nakon što je ozvaničio početak izgradnje ove dionice, entitetski predsjednik Milorad Dodik naveo je da su u RS-u osigurane investicije vrijedne oko milijardu eura te da će ova dionica biti integrirana u buduću mrežu autoputeva.
On je kazao da slijede investicije na izgradnji koridora 5-C kroz RS, a zatim će se, kako kaže, nastaviti gradnja prema Brčkom i Bijeljini.
I premijerka RS-a Željka Cvijanović smatra da je izgradnja ove dionice važan projekt za RS, ne samo u infrastrukturnom smislu, a koji treba da doprinese njenom ukupnom razvoju.
"U RS-u je realnost realizacija značajnih projekata, što je veoma važno. Realizujemo projekte u energetskom sektoru i tekstilnoj industriji, bitno je da se zapošljavaju ljudi i da RS u ovako teškim okolnostima realizuje značajne stvari", navela je ona.
I ministar saobraćaja i veza RS-a Nedeljko Čubrilović rekao je da je izgradnja ovog dijela autoputa jedna od najvećih investicija u RS-u.
Do sada je na ovom dijelu trase napravljeno sedam kilometara nasipa visine jedan metar, a plan je da se do kraja godine završe svi zemljani radovi. Kroz mjesec dana trebala bi početi i izgradnja mosta na Bosni, dužine 500 metara.
Pripremom za izgradnju prvih kilometara autoputa Doboj – Prnjavor, počinje projekt izgradnje autoputa Banja Luka – Doboj, dug 72 kilometra.