Milioni maraka idu za reklame
0

Raskidu saradnje između Turkish i BH Airlinesa kumovale česte promjene u vlasti

Anadolija
Hamdi Topcu
Hamdi Topcu
Predsjednik Upravnog odbora Turkish Airlinesa (THY) Hamdi Topcu ukazao je na važnost marketinga u postizanju globalnog uspjeha.

"Zadnje dvije godine odvajamo oko 100 miliona dolara za reklame. Prošle godine smo iskoristili cijelu sumu, dok ove godine planiramo iskoristiti malo manje", rekao je Topcu.

Prema njegovim riječima, marketing je osnovno sredstvo za povećanje prometa kompanije, a Turkish Airlines ostvario je promet od 11 milijardi dolara.

Naglasivši da se reklama u kojoj je izvedena turska himna prikazuje samo u Turskoj Topcu je rekao: "U 2003. godini smo imali 52 aviona. Sada ih imamo blizu 200. Zadnjih deset godina smo na dobitku. Prije nas svi avioni su kupljeni garancijom od države, ali otkako je nova postava od 2003. godine, mi nismo kupili nijedan takav avion. Ne dugujemo nijednoj kompaniji ništa. U reklami se izvodi naša himna jer je to naš ponos. Mi smo jedna od najboljih kompanija u svijetu i gdje god da smo išli, ponosno smo predstavljali našu zastavu. Na kraju smo rekli da jednostavno zaslužujemo takvu reklamu. Poslije reklame ljudi su me zvali plačući, koliko ih je dotaklo. Naravno, to je ponos svih nas, ne samo THY-a. Ja sam danas na čelu THY-a, ali već sutra možda neću biti", rekao je Topcu.

Raskid saradnje sa BH Airlinesom

Naglasivši da je Turkish Airlines u 2003. godini imao promet od oko 1,5 milijardi dolara, Topcu je kazao da je promet povećan na 11 milijardi dolara. On je podsjetio i na saradnju sa BH Airlinesom.

“THY kompanija je imala udio vlasništva od 49 posto kada je u pitanju BH Airlines. Naš cilj je bio da bogatim iskustvom naše aviokompanije doprinesemo razvoju obje kompanije. Ali promjenom vlasti u BiH i obzirom da je kompanije bila u vlasništvu države, dugo vremena nismo mogli donijeti konačnu odluku. Kompanije je oko tri ili četiri mjeseca bila bez menadžmenta” kazao je Topcu.

Napominje da bh. kampanija nije mogla profunkcionistati onako kako je uprava turske aviokompanije očekivala.

“Nikako nismo uspjeli da stvorimo ambijent kako bi bh. kompanija profunkcionisala. Tri godine je nekako funkcionisalo ali smo se onda sastali sa zvaničnicima Vlade BiH kada su i oni priznali da snose odgovornost za neučinkovitost kompanije. Kao rezultat, donijeli smo odluku o raskidu saradnje, te smo se razišli na lijep i bratski način", rekao je on.