Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ova kompanija bi mogla puno bolje funkcionisati i raditi da nije malverzacija u reziji SDA koji su godinama preko svojih nesposobnih kadrova sistemski unistavali zeljeznice fbih
SDA i njihovi kadrovi su doveli Zeljeznice na rub propasti... A ova kompanija bi trebala biti najjaca u drzavi... Ali nije jer to nije odgovaralo godpodi koja je morala praviti vikendice, kupovati stanove, auta i ostale potrepstine...
Ajmo malo iskljucite SDA/SDP itd (B.M.K za njih) i ukljucite mozak: Ukupan uvoz naftnih derivata 2012 u FBIH: 612.7 hiljada tona Od toga: Ina: 262.1 hiljada tona Energopetrol: 47.9 hiljada tona Znaci zaboravimo Hife, Lavove, Sloznu bracu i slicno, 50% ukupnog uvoza otpada u krajnoj liniji na madjarski MOL kao vlasnike Ine i Energopetrola. Zasto oni ne koriste zeljeznicu? Ili jos bolje, zasto ne koriste luku Brcko, a onda pretovaraju na zeljeznicu? Zato jer im treba preko dvije sedmice da vozovi dodju od granice do Sarajeva! Nikoga ne zanima da li je direktor iz SDA, SDP ili P.M., poenta je da je sistem neefikasan i da se transport odvijao brze u vrijeme Robin Hooda nego danas u BiH. Dodajte jos tome neefikasno i sporo pravosudje pred kojim je nemoguce naplatiti odstetu i bit ce jasno zasto 90% preferira prevoz svojim kamionima.
tanaf tanaf na akvl :D
Prevoz nafte i naftnih derivata zeljeznicom iz Hrvatske traje 10-14 dana - dok god se ne rijese administrativne barijere sa entitetskim zeljeznicama i uvoznim procedurama, cisterne ostaju glavno transportno sredstvo u BiH
Prevoz nafte zeljeznicom smanjio bi naftni lobi u BiH i gorivo bi sigurno bilo jeftinije ali ocito naftasima taj scenario ne odgovara pa lobiraju u svoju korist gdje god stignu. zato dok se situacija ne promjeni imat cemo cijene kao sada ako ne i vise.
HIFA bi izvršio samoubojstvo. Zabio bi se SLS-om u vagon nafte na pružnom prelazu u Ilijašu.
Svaka kompanija u državnom ili entitetskom vlasništvu koja ima ili je imala potencijala da bude uspješna i ima pozitivno poslovanje je s dolaskom kadrova SDA uništena, opljačka, najjednostavnije rečeno dovedena do ruba stečaja! I sad neka neko kaže da prave patriote rade ovakve stvari!
Ovo mozda jeste dobar podatak i ohrabrenje da se radi u ovakvoj jednoj kompaniji.Ali da se zapitamo sta bih jos tona mogla da preveze...sav kriminal u ovakvoj jakoj drzavnoj kompaniji treba dobro ispitati i kazniti odgovorne... A NAROD DOBRO ZNA KO SU ONI!!
Ključna riječ "smanjile bi se malverzacije"! Ko upravlja i ko je upravljau željeznicama godinama unazad, kome odgovaraju malverzacije i ko je sklon tome - odgovor jasan SDA! Dalje nema potrebe pričati!