Čak 800 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Puls, Valicon). Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti.
Glasovima vijeća 125 brandova je zaslužilo status Superbrand u BiH, od kojih je jedna trećina domaćih brandova. Asa Prevent Group, Violeta, Sarajevo Film Festival, Arix, Mostarski most su prvi domaći Superbandovi u Bosni i Hercegovini, dok je u kategoriji stranih brandova vodeće mjesto zauzela Milka. Ostali Superbrandovi će biti predstavljeni javnosti na samoj ceremoniji dodjele priznanja.
Izabrane tržišne marke su svojom kvalitetom, prepoznatljivošću i dosljednošću stekle status lidera na tržištu BiH, dok su Sarajevo Film Festival i Stari most u Mostaru ocijenjeni kao brandovi koji su do sada znatno doprinijeli promoviranju BiH u svijetu i stoga zaslužili status Superbranda.
Izabrani Superbrandovi će dobiti niz mogućnosti za dodatnu komunikaciju prema potrošaćima i javnosti. Primjeri sa ostalih tržišta pokazuju da korištenje stečenog statusa doprinosi daljnjem jačanju pojedinog branda.
U junu počinje i izrada luksuzno opremljene monografije u izdanju organizacije Superbrands u kojoj će biti predstavljeni Superbrandovi u BiH za 2008 godinu.
Knjiga Superbrands BiH 2008 bit će predstavljena javnosti na svečanoj ceremoniji dodjele priznanja Superbrands koja će se održati u septembru.