{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Otvorena dionica Kakanj - Bilješevo, BiH dobila još 10 kilometara autoputa

23.8.2012. u 14:47
0
128
Otvorena dionica Kakanj - Bilješevo, BiH dobila još 10 kilometara autoputa
0
Dionica Kakanj – Bilješevo danas je svečano puštena u promet, čime je autoput na Koridoru Vc duži za deset kilometara. Ujedno, ozvaničen je i nastavak radova na tunelu Vijenac.
Vrpcu su na otvaranju dionice Kakanj – Bilješevo presjekli ministar prometa i komunikacija BiH Damir Hadžić, premijer FBiH Nermin Nikšić i direktor firme Hering Ladislav Bevanda. U promet je puštena dionica autoceste sa po dvije trake u oba smjera sa zaustavnim trakama. Radove na ovoj dionici su izvodili Joint Venture Viadukt d.d. Zagreb i Hering d.d. Široki Brijeg. Radovi na reigonalnoj cesti i naplatnom mjestu Kakanj će biti gotovi u toku sljedećih nekoliko mjeseci, čime će Autoceste FBiH izgraditi 12 kilometara potpuno nove regionalne ceste.

Od Jošanice do Bilješeva za 25 minuta

Direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić je istakao kako su radovi na dionici Kakanj – Bilješevo počeli u maju 2010. godine, ali je većina radova, oko 85 posto, urađena u posljednjih 15 mjeseci. "Ukupna vrijednost investicije je bila više od 100 miliona KM, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicijske banke (EIB)“, kazao je Karić.

Osim direktora Karića, svečanom otvaranju su prisustvovali premijer FBiH Nermin Nikšić, ministri komunikacija i prometa BiH i FBiH, Damir Hadžić i Enver Bijedić, predstavnici izvođača radova, ministri Vlade FBiH, premijeri i ministri Kantona Sarajevo i Zeničko-dobojskog kantona... Tako sad od Jošanice do Bilješeva imamo 47,5 kilometara autoceste, koji se, prema riječima inžinjera, nekom normalnom vožnjom na autoputu mogu preći za 25 minuta.

Ministar Bijedić je naveo kako je BiH dobila novih deset kilometara "savršene autoceste“. "Ovim smo pokazali da smo Vlada koja ispunjava obećanja. Mi smo za 15 mjeseci izgradili ovih deset kilometara autoceste, dok su prethodne vlade za 15 godina izgradile 37 kilometara“, kazao je Bijedić, dodajući kako je dionica bila i složena i zahtjevna za građevince. Ministar Damir Hadžić je naveo kako je trenutno aktivno nekoliko gradilišta na Koridoru, i u RS-u i u FBiH, te najavio da će naša zemlja nakon probijanja tunela Vijenac u martu iduće godine dobiti nove kilometre i kilometre autoceste. "Skeptičnima mogu poručiti da će, ne samo njihovi unuci, već i njihova djeca, a i oni sami, itekako dočekati da se provozaju autoputem u BiH“, poručio je Hadžić.

Novi ugovor već u utorak

Premijer FBiH Nikšić je najavio kako će već idućeg utorka biti potpisan ugovor vrijedan 150 miliona KM o izgradnji novih pet kilometara na poddionici Lepenica - Suhodol, u okviru dionice Tarčin - Vlakovo. Izrazio je zadovoljstvo činjenicom da će u narednom periodu na gradilištima Koridora raditi 5.000 ljudi, te istakao sposobnost ljudi u JP Autoceste FBiH, koji su u najkraćem roku raskinuli ugovor sa slovenskim Primorjem na tunelu Vijenac, izmirili dugovanja prema domaćim podizvođačima i stvorili uvjete da naše firme nastave raditi na ovom tunelu dužine skoro tri kilometra na poddionici Bilješevo – Gorica. Nastavak tih radova danas je također ozvaničen.

Radove na probijanju tunela izvodit će konzorcij bh. kompanija, koji čine sarajevske firme Euroasfalt, kao lider konzorcija, te Hidrogradnja, ŽGP, Entea i Butmir. Konzorcij će biti ojačan sa još osam bh. kompanija, koje će biti dobavljači materijala i koji će raditi na iskopu tunela kao podizvođači. Očekuje se da će na ovom projektu biti uposleno više od 400 radnika u tri smjene. Vrijednost ugovora je 18 miliona eura, a rok za završetak radova je mart iduće godine. Riječ je o radovima prve faze, koji podrazumijevaju iskop i podgrađivanje tunela, primarnu podgradu te izgradnju temelja. U međuvremenu će Autoceste FBiH raspisati tender za drugu fazu radova, koja podrazumijeva hidroizolaciju, sekundardnu podgradu, konstrukciju ceste i elektroinstalaciju. Direktor Karić je najavio da bi svi radovi na tunelu trebali biti završeni u proljeće 2014. godine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: