7 miliona dolara
0

Koje su to reklame Amerikanci gledali za vrijeme Super Bowla: Tehnologija, pandemija i kriptovalute

N. V.
Screenshot iz reklame sa rasplesanim robotom
Screenshot iz reklame sa rasplesanim robotom
Noćas je u Los Angelesu odigran 56. Super Bowl, američki sportski spektakl, u kojem osim utakmice dominiraju još i muzičke zvijezde, ali i veoma skup reklamni prostor.
Za otprilike 30 sekundi noćašnjeg reklamnog prostora NBC-u je plaćano sedam miliona dolara, a oglasi su bili raznovrsni i zanimljivi.

Nekoliko reklamnih spotova je definitivno bilo nostalgičnog karaktera, ali je bio i niz onih koji su u znaku sadašnjeg vremena pandemije i napredne tehnologije. Centralno mjesto zauzele su reklame o električnim automobilima, visokotehnološkom testiranju na koronavirus kod kuće, ali i ono najkontroverznije - kriptovalute.

Česta je pojava i to da kompanije, osim veoma skupog reklamnog prostora, za Super Bowl reklame unajme i poznate ličnosti poput Snoop Doga.

Neke od firmi koje su sinoć imale svoju reklamu na Super Bowlu su Wallbox, kompanija za električna vozila čija je centralna tema muškarac koji je preživio udar groma, a uvjeravaju ga da "prigrli struju".

U punom su jeku bile i reklame za sportsko klađenje, koje su sada legalizovane u nekoliko dlržava SAD-a.

Amerikanci su u vremenu predviđenom za reklame zatim mogli vidjeti poznatog glumca Zaca Efrona, koji glumi sebe i srčanog ribara u VR igrici, a čija poruka govori o brzini interneta, povezivanju - budućnosti; robotske pse u reklami pivske kompanije, hologram, Snoop Dogga i Marthu Stewart te druge zanimljive ličnosti.