{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako prodavci tretiraju kupce u BiH?

F
4.11.2008. u 19:17
0
3
Kako prodavci tretiraju kupce u BiH?
0
Kako prodavci tretiraju kupce u BiH?
Agencije GMS, agencija za pružanje usluga iz domena istraživanja tržišta u BiH, provjerila je u oktobru na brojnim prodajnim mjestima, uz pomoć tzv. tajnih kupaca, kako se prodavači odnose prema kupcu.
Kao najprestižniji kanton u BiH, Sarajevo je i ovaj put bilo na meti mjerenja kvaliteta usluge, saopćeno je danas iz Agencije GMS.

Kako se navodi, kvalitet usluge na posmatranom uzorku se nalazi na nivou 66,97 posto od mogućih 100 posto.

Posjećene su finansijske institucije, odnosno bankovni sektor, drogerije i maloprodajni lanci, ukupno 21 prodajno mjesto.

Svako prodajno mjesto posjećeno je dva puta od dva različita tajna kupca i na taj način mjerena je izvedba kvaliteta usluge, to jest mjeren je proces usluživanja kupca.

Nivo kvaliteta usluge u finansijskom sektoru, odnosno u bankama u BiH, se nalazi na nivou 66,73 posto i u odnosu na 2007.godinu povećao se za 1,93 posto. Nivo kvaliteta usluge u sektoru maloprodajnih lanaca se nalazi na nivou 66,23 posto i u odnosu na prošlu godinu povećan je za 7,38 posto.

Nivo kvaliteta usluge koju dobija bh. potrošač posjećujući prodajne objekte lanaca drogerija, pri obavljanju svojih svakodnevnih aktivnosti se nalazi na nivou 69,07 posto, što u odnosu na 2007. godinu čini smanjenje nivoa kvaliteta usluge za 0,93 posto.

Detaljni rezultati ovog istraživanja kao i elementi koji su utjecali na sniženje tj. porast nivoa kvaliteta usluge koju bh. građani dobijaju javnosti će biti prezentirani na ovogodišnjoj konferenciji "Customer Service Day" (Dan posvećen kvalitetu usluge) koju GMS najavljuje za 2. decembar, saopćeno je iz Agencije GMS.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: