Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
da je MAT ili HAT mnogo ljepse bi se pisalo o tome kakvi ste vi jadnici pa gdje je vama ista bjednici pola vas nikad nije krocilo u Srbiju a kao znate sta se tamo desava i pravi ste eksperti sto se tice stanja tamo a kad se vratite iz Beograda recimo onda vam treba par mjeseci da vam se smiri pometnja u mozgu od iznenadjenja i ostalog a ovaj Pipo je dokazani manijak koji nema bas previse nekih sivih mozdanih celija sta ces jadan ti da mozes nekog zgazit ti bi al vako si slab pa ne mozes ni mrava zgaziti
prvi po broju udesa i nesreca je TURSKI avioprevoznik .. JAT ima stare avione ali NAJBOLJE ODRZAVANJE u EVROPI , da ne pricam o PILOTIMA
ovo je srbijsko mazanje ociju zapada za ukidanje viza,nema letova aviona jata dok genocidna tvorevina ne bud ukinuta,,jeli to vi mislite slat doduku fasisti i lopovu s laktasa oruzje i drogu legalnim letom,srbijo srbijo krvava jesi lukava do sada bila al vas znamo i to dobro!!!! BiH4EVER!
Kolko god JAT bio los AirBosna je jos gora, u AirBosni kad aviom polijece sjedista klizu u nazad, jedva da imaju postenog aviona sve neki ATR-ovi
jel on otkupljuju stare kante od A3PO sve ti je jasno. uzimaju ono ni sto rusi vise nece :D
vozio se jat posjeduje obicne kante eu norme o avionima postoje ali se dijele na skalu od 1 do 10 porediti lufthansu i jat je smijesno lufthansa drzi 10 na skali i stalno pomjera limite, dok je jat na dnu skale i bori se da zadrzi broj 1, eto kako zadovoljavaju eu norme o letovima kako je u cijeloj srbiji vrijeme stalo, pa kad se vozis kroz srbiju i iznad srbije jat avionima kao da si u 80-tim, pa otud i komentar - bili smu mocni 80-tih dok su ih pumpali slovenci, hrvati, bosanci itd... a i sada su u 80-tim jer nisu napravili ni mrve pomaka. pomisao da se vozis kao 80-tih je gledati kako mercedes zadovoljava eu standarde, a ti furas sa stojadinom koji je bio nekad vau 80-tih, pa mu na silu mijenjas katalizatore i sl. da zadovoljis osnovne eu norme ;)
Pa ja letila za Beograd iz Sarajeva JATom prosle godine
zar ne lete vec iz Sarajva?
JAT - je 80tih bila jedna od najboljih Evropskih aviokompanija . Cinjenica je da je flota malo zastarjela ali jos uvijek imaju par b737-200/300/400 i to ih vadi. U svakom slucaju kao sto pise u clanku da su jatu zabranjene medunarodne linije nije tacno .Sto se tice sigurnosti aviokompanije JAT . Sve aviokompanije koja imaju dozvolu da lete u zemlje EU su provjerene i zadovoljavaju norme EU . Sto znaci da JAT mora da ispuni iste kriterije po pitanju sigurnosti kao i Lufthansa , Air France i sl...
Nazalost imala sam prilku da budem korisnik njihovih ulsuga. Mali savijet nikad nemojte da ostanete u subotu u Beogradu da letite navecer u Sarajevo jer ukoliko nema dovoljno putnika slagat ce da je vrijeme u Sarajevu lose i odgodit ce let za nedjelju ujutro. Smjestit ce vas u sugavi hotel Slaviju (rejting ispod \"dno dna\") a onda kad dodete ujutro u 4 na airodrom opet ce se igrati sa vasim zivcima i govoriti da nisu sigurni da li letite kuci ili ostajete. Ukoliko ste sretni pa ima dovoljno putnika da poletite kad stignete na destinaciju 30 min vam treba da povratite sluh u potpunosti, jer motori toliko bruje da ne cujete svoje misli. A sama cinjeica da su prosle godine \"ustedama\" smanjili gubitak govori vam da u popravke i odrzavanje svojih prestarih aviona nisu nista ulagali. Sto se mene tice smatram da im se i na balkanu trebaju ukinuti postojece linije a ne da im se nove dodjeljuju!
bezvizni rezim za srbiju i makedoniju grdjani rs preko srbije dobijaju povlastice bezviznog rezima jat ulazi na to trziste prvi jer nema viznih prepreka ocekuje se promet 1.5m onda je logicno da zele ostvariti extra profit do vizne liberalizacije za bih e sad ono kljucno pitanje ko li ce odugovlaciti i opsturirati proces reformi do vizne liberalizacije za bih? pomoc - rs nema svoju politiku, vec ceka instrukcije od bg.
JAT znači \"Jugoslovenski Aero Transport\" Jugoslovenski??????
pa da se srusi. dati dozvolu jat-u za let u bih je dovesti u opasnost bih gradjane. jat je suvise zahrdjala kompanija i u opste nije sigurno letjeti s njom. zato treba to odbiti.