Komentari (2)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
zaboravih reci da je America vlada vlasnik 60% GM, radi ovog bail-out programa, gdje ih je morala spasiti od bankrota. Neznam tacan podatak za Ford, ali nesto je slicno. Znaci ako vlasnik firme ima direktnu korist od pada Toyote, pa sad lafo i Honde, onda se po onoj policijskoj metodi mora pitati ko stoji iza toga?
Jao koje cudo, skoro idealni japanski auti ko fol imaju problema, a americka smeca GM, Ford i Chrysler lafo rade ko zuce. Pa samo budala ovo moze povjerovati. Ako ste ikad vozili ove aute, a ja jesam skoro 15 godina rent-a-car po citavoj Americi, i bio vlasnik raznih od ovih vrsta godinama, znate da je ovo isto kao reci da je BMW kanta, a Yugo 45 savrsenstvo sigurnosti... Ne vjerujem u teorije zavjere, ali ovo je postalo malo previse providno. U sudstvu kad se desi neko ubistvo, policija prvo trazi motiv, i nalazi ga obicno u osobi koja je najvise \"hajrovala\" od tog dogadjaja. Ovdje hajrovase kante Ford i GM, popeli se opet na #1 i #2, pa se pitajte ko stoji iza ovoga...