U sarajevskom "Gorenje commercu" kažu da su svjesni smanjene kupovne moći potrošača te da će zato svi novi proizvodi imati prilično konkurentne i prihvatljive cijene, čak i za bh. uvjete.
-Dodatnom ponudom naših proizvoda na svim tržištima nastojimo pokazati da nas globalna kriza nije uplašila i da računamo na povjerenje naših kupaca koji vjeruju u kvalitet «Gorenje» aparata. Bh. tržište u tim planovima ima posebno mjesto, jer ne krijemo da smo vrlo zadovoljni pozicijom koju već decenijama imamo u BiH, kaže direktor "Gorenje commerca" Robert Polšak.
Iako službeni rezultati o poslovanju "Gorenja" u prošloj godini još nisu objavljeni, očito je da je ovaj proizvođač u BiH zadržao lidersku poziciju.
-Jedan od naših ciljeva je i kontinuirano prisustvo u svim dijelovima BiH i sa zadovoljstvom mogu reći da je takva politika nagrađena od kupaca. Vrlo smo ohrabreni rezultatima poslovanja u BiH prošle godine i očekujemo da i u ovoj godini, bez obzira na sve realne probleme, zadržimo pozitivan trend, ističe Polšak.
On kaže da globalna kriza neće omesti "Gorenje" da i u ovoj godini nastavi podržavati humanitarne i društveno korisne projekte.
To je, kaže, još jedan dokaz da "Gorenje" u BiH nastupa kao istinski domaća kompanija.