biznis
0

H&M-ova prodaja pala šesti mjesec zaredom

FENA
Švedski modni maloprodajni lanac Hennes & Mauritz objavio je u ponedjeljak da im se prodaja u martu smanjila šesti mjesec zaredom, zbog duge zime koja se nadovezala na prigušenu potrošnju u Evropi u uvjetima recesije.

Prodaja u trgovinama otvorenim godinu dana i duže pala je 12 posto iskazano u lokalnim valutama u odnosu na isto razdoblje lani kada su temperature bile neuobičajeno visoke. Ukupna prodaja smanjena je četiri posto.

U martu prošle godine ukupna prodaja je porasla čak 26 posto, dok je ona koja obuhvata samo trgovine otvorene godinu dana i duže skočila 16 posto.

U H&M-u objašnjavaju da je pad prodaje u prošlom mjesecu rezultat dugog razdoblja niskih temperatura i snijega, posebno u Evropi i Sjevernoj Americi, koje je odgodilo početak sezone za proljetne kolekcije.

"Neuobičajeno niske temperature nastavile su se i u aprilu, prije svega u Evropi", naveo je H&M u saopćenju.

"Suzio se vremenski okvir u kojem možete prodavati proljetnu odjeću i to bi moglo rezultirati određenim popustima", tumači analitičar Sydbanka Soren Hansen.

"Mogli bi možda prodati više odjeće u aprilu, ali nisam siguran da će uspjeti nadoknaditi gubitak u martu", dodao je.

H&M