{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Brandolucija ispunila sva očekivanja

12.6.2015. u 20:30
70
14
Brandolucija ispunila sva očekivanja
70
Brandolucija je ispunila sva očekivanja. Vrhunski eksperti iz oblasti brandinga, marketinga i komunikacija iz naše zemlje, regiona i svijeta izašli su na stage prelijepe Vijećnice i svojim predavanjima oduševili više od 350 učesnika Branding konferencije.
Konferencija, koja je i ove godine opravdala epitet najvećeg branding događaja u regionu, ponudila je zanimljiva predavanja i panel diskusije te dala odgovore na mnoga pitanja iz oblasti brandinga.

Prijatna dužnost i iznimna čast da otvori Branding konferenciju #5 pripala je gradonačelniku Grada Sarajeva prof. dr. Ivi Komšiću koji je naglasio kako ovakvi susreti iniciraju nove ideje koje podupiru brži razvoj grada.

"Brandirani gradovi lakše privlače turiste i strane investitore što je od velike važnosti za brži ekonomski razvoj. Sarajevo je grad okrenut budućnosti, grad koji ima šta ponuditi, grad iznimnih mogućnosti sa prepoznatljivom kulturnom baštinom, prirodnim atrakcijama, gostoljubivim ljudima koji se ističu po svom jedinstvenom humoru i prije svega spoja različitih nacionalnosti”, kazao je Komšić.

"Vijećnica je pravo mjesto za održavanje Brandolucije i mjesto sa kojeg se šalje snažna poruka brandiranja”, istakla je direktorica agencije Via Media Vesna Beganović, te dodala da je peto izdanje Branding konferencije dokaz da vizija može da živi i da se razvija.

Internet revolucija oglašavanja nameće trendove



Emocije su glavna poveznica između brandova i potrošača, a jedinstvenost i prepoznatljivost diktiraju uspjeh i pozicioniranje branda, jedna je od poruka prvog izlagača Slavena Fischera, osnivača BBDO agencije iz Zagreba. U veoma inspirativnom predavanju Slaven se osvrnuo na poveznicu između brandova i emocija:

"Emotivne kampanje su presudne u komunikaciji brandova. Rast brandova direktno je vezan uz izgradnju mentalnih vrijednosti branda gdje emocije kroz kreativnu komunikaciju igraju ključnu ulogu kao pokretač odluka i ponašanja”, kazao je Fisher.

Predstavnica Googlea, Marijana Prpić je kroz predavanje o temo "Brand strategija kroz digitalne naočale", stavila naglasak na internet revoluciju oglašavanja, koja nameće trendove kreiranja i pozicioniranja brandova.

"Nije dovoljno samo proizvesti dobar content, morate imati strategiju kako ga plasirati i učiniti ga dostupnim, a danas je to najjednostavnije putem online kanala. Postoji mnogo brandova, stoga morate naći način kako da budete prepoznatljivi i zanimljivi javnosti", kazala je Prpić.

Kako bi privukli pažnju i ostvarili konekciju sa svojim potrošačima brandovi se sve češće odlučuju za komunikaciju kroz koncept storytellinga. Ovo je bila tema prve panel diskusije na kojoj su učestvovali Managing partner, New Moment New Ideas Macedonia Sašo Pešev, Managing Director McCann B&H Vesna Vlašić Jusupović i East Europe Baked Grains Platform Director, PepsiCo Dunja Ivanović. Učesnici su mogli vidjeti zanimljive marketinške kampanje i na praktičnim primjerima naučiti neke od tajni modernog oglašavanja.

Veliko interesovanje izazvala Denise Lee Yohn



Neprikosnovena zvijezda ovogodišnje Branding konferencije bila je zasigurno Denise Lee Yohn čiji je dolazak izazvao veliko interesovanje stručne javnosti i medija iz cijele regije. Kroz predavanje na temu "Šta rade veliki brandovi" Denise je učesnicima prenijela dio svog bogatog dvadesetpetogodišnjeg iskustva u kreiranju i vođenju svjetskih brandova kao što su Sony, Burger King, Land Rover, Oakley, Frito-Lay.

"Obzirom da veoma dobro poznajem američke brandove, danas ću govoriti o njima. Velika zemlja, veliki brandovi. Međutim, sve ideje i postupci iz moje zemlje važe i za Bosnu i Hercegovinu. Pozicioniranje na tržištu se ne postiže samo logotipima, već snažnom i jasnom komunikacijom brandova", kazala je Denise u svom predavanju.

Program ovogodišnje Branding konferencije zaključio je regionalni panel o temi "PR star - uticaj pozitivne priče na vaš brand". Panel diskusiju moderirao je urednik i voditelj magazina Aljazeera Business, Marko Pavlović. O ulozi PR-a prilikom brandiranja, PR pričama koje inspirišu i pokreću pozitivne percepcije od strane potrošača prilikom kreiranja uspješnih brandova iz ugla pošiljalaca poruke, kreatora poruka i medija koji iste prenose široj javnosti razgovarao je sa direktoricom PR agencije Olaf&Mcateer, Ljiljanom Boljanović i izvršnim direktorom Konzuma u BiH, Adnanom Štetom.

Pokrovitelj Twitter walla na Branding konferenciji bio je HTC, globalni lider u mobilnim inovacijama i dizajnu, a najbolji tweet osvojio je najljepši i najsnažniji pametni telefon HTC One M9.

Konferenciju je i ove godine moderirala Naida Kundurović.

Branding konferencija iz godine u godinu pomjera granice i u BiH donosi najaktuelnije trendove iz oblasti brandinga. Ovogodišnji slogan konferencije "Brandolucija" snažno je i bez kompromisa najavio promjene u marketingu i komunikaciji, s ciljem kreiranja što inovativnijih i smjelijih kampanja i komunikacijskih strategija domaćih kompanija.

Predavači i panelisti



Kroz bogat program učesnici Branding konferencije #5 su imali priliku razmijeniti iskustva i ideje sa stručnjacima iz oblasti marketinga, brandiranja, komunikacija i medija, te čuti predavanja: autorice bestsellera Denise Lee Yohn, osnivačem BBDO agencije iz Zagreba Slavena Fischera, Head of branding, Adriatic region Google Marijane Prpić, East Europe Baked Grains Platform Director Pepsico Dunje Ivanović, direktorice PR agencije Olaf&Mcateer Ljiljane Boljanović, Chief Technology Officer S5 Holandija i AYLO Bosna i Hercegovina, Tai-Chow Andrae, Partner and Executive Creative Director Pristop Slovenija Aljoše Bagole, izvršnog partnera New Moment New Ideas Company Saše Peševa, Managing Director MCCANN B&H Vesne Vlašić Jusupović, te Executive Director Konzum BiH Adnan Šteta.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: