Utisci nakon velike regionalne branding konferencije: U Sarajevo je svima zanimljivo doći
U Sarajevu je održana jedna od najvećih regionalnih branding konferencija koja se u ovogodišnjem izdanju predstavlja "Brand New Game".
U Sarajevu je održana jedna od najvećih regionalnih branding konferencija koja se u ovogodišnjem izdanju predstavlja "Brand New Game".
Jedanaesto izdanje Branding konferencije, pod sloganom "Brand New Game", održano je u dvorani "Mirza Delibašić", koja je sinonim za mnoge sportske igre i pobjede.
U Sarajevu je danas započela Branding konferencija koja sa svojim jedanaestim izdanjem predstavlja "Brand New Game".
Izazovi za filmsku industriju u konkurenciji sa brzom i trendovski orijentisanom produkcijom sadržaja za društvene mreže, kao paralelnoj realnosti koju živimo, traže potpuno nove pristupe i pravila.
Ryanair, jedna od vodećih evropskih aviokompanija, najpoznatija je po povoljnim cijenama svojih letova. No, zahvaljujući jedinstvenoj i hrabroj komunikaciji na društvenim mrežama, o objavama ove kompanije počelo se uveliko govoriti, a mnogi se pitaju kako im to polazi za rukom.
Brending konferencija dolazi nam 2. juna 2023. godine, a pitanje nije "to be or not to be", već "now or never", jer imate još pet kratkih dana da obezbijedite svoje Early Bird kotizacije. Gost konfrenecije biti će i Michael Corcoran, čovjek koji stoji iza uspjeha kompanije Ryanaira na TikToku.
Radite u marketingu, bavite se PR-om, vodite društvene mreže za klijenta i mislite da je sve pod kontrolom? Osjećate se sigurno jer znate sve tajne svog posla? Onda ovo saopštenje nije za Vas.
Iza organizatora Branding konferencije je 9 sjajnih susreta, sa više od 170 predavača i 3.500 učesnika, koje su organizatori ove konferencije spremali iz godine, u godinu, kako bi učeći od najboljih iz oblasti brendinga, bili spremni za sve ono što budućnost donosi.
Predavači koje smo ove godine gledali na devetoj Brending konferenciji, uspjeli su pomjeriti granice razumijevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja.
Pod sloganom "Hack the influence" danas je u Historijskom muzeju u Sarajevu počela 9. Branding konferencija koja je i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja platformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.