Komentari (12)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Strategija zvana prodaja muda pod bubrege. Isto auto od 2012 ce prodavati samo ce limove ukrasne drugacije ispeglati po ovoj sasiji. Prava lihvarska strategija da se vrate izgubljene pare od dizel afere. Tesla je otisla 5 svjetlosnih godina od ovih "inovatora"..
@Dragoon Ford gura jedan motor 20 godina, sa 2300 m3 preradjen na 1800 m3 i guraju ga u sva auta od fieste do dostavnih vozila pa do najskupljeg modela, sve sto su doradili na tom motoru je turbina.
lista je podugacka,., Fiat proizvodi se zasnivaju na podnici pande, reno-nisan gdje sve nisu ugrali podnicu clia, i megana psa- pug 407 kada je izasao ista podnica do 505/c5 toyota podnicu corole ne mijenja, kineski volvo koristi tehnologiju koju su skontali za Forda 2002 gm prodao honululodajiu 95 podnicu ovi istu koriste i danas, razni klonovi gm koji su stari i duze
...dobra "šasija", liči na citroen mehari.
pa bas i ne, citroen se ne moze razvuci vise od 8 odnosno prosirit 3cm,. torziono uvijanje citroena je 50% manje no kod njih, citroen ima limitacije pogona, jacine motora, i materijala od kojeg se pravi,. citras je svoju podnicu pravio u vidu samnjenja troskova "drasticno" dok su ovi imali na umu i veca vozila