Još nije zaboravljen
31

Manhart iz V8 motora modela Mercedes-AMG C63 "izvukao" 623 KS

D. B.
Sljedeća generacija modela Mercedes-AMG C63 ostaje bez V8 motora, no Manhartovi stručnjaci nisu zaboravili na njega.

Manhart je za svoj novi projekt izabrao W205 C63 S i nazvao ga CR 600. Automobil pokreće M177 4,0-litarski V8 twin-turbo motor koji razvija "fabričkih" 510 KS i 700 Nm obrtnog momenta, no Manhart je iz njega dodatno izvukao više od 100 KS. Možda se može reći da je riječ o skomnom poboljšanju jer je tuner ranije nudio još moćnije verzije snažnog modela C63.

Tuner je ugradio nove turbopunjače i međuhladnjak te remapirao ECU jedinicu, tako da motor sada isporučuje 623 KS i 880 Nm obrtnog momenta. Također, softverski je poboljšan i devetostepeni automatski mjenjač kako bi se nosio s većom snagom motora.

Manhart je bio suzdržan i kada je riječ o promjenama dizajna. Sedan dolazi bez uobičajenih detalja i dekoracija te je usvojio "crni izgled. To uključuje Panamericana rešetku hladnjaka, ali ne i Manhartove 20-inčne Concave One felge s Michelin gumama.

AMG-ove kočnice su zadržane, no dodan je natpis Manhart na kočionim kliještima. Klijenti mogu praviti individualne promjene uključujući one u unutrašnjosti. Ovjes je modificiran prilagodljivim H&R setom opruga, a Manhart nudi dva izduvna sistema, jedan s katalizatorima i drugi bez njih.

Što se tiče novog modela AMG C63, on je ostao bez V8 motora te je usvojio elektrifikaciju, no to se nije odrazilo negativno na snagu. Novi C63 je plug-in hibrid sa turbopunjenim 2,0-litarskim četverocilindričnim motorom, a ukupna snaga iznosi 671 KS i 1.020 Nm obrtnog momenta. To znači da je mnogo snažniji od prethodnika te da tunerima predstavlja sjajnu bazu za još bolje performanse.

Vezani članci