Komentari (37)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Francuz i Žabar što nacrtaju Švabo nemere ni sanjat, svaka čast za Citroen
ne budi smiješan
Da, pogotovo DS5. Izgleda da svemirski brod. Svabo nikad onakvo sto nece moci i nece imati muda napraviti. Unutra kad udjes imas i osjecaj da si u 21 stoljecu, a ne udjes kod Svabe, imas osjecaj kao da si usao u II svj rat sa par elektronskih aparata. Bila bi zanimljiva kombinacija jedno francusko-svapsko auto.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Ovaj auto izgleda odlicno, al samo sa ovakvom top opremom, siguran sam da taj neki za tridesetak hiljada maraka izgleda ko prevozno vozilo neke firme. Al ovakvog bi vrijedilo kupiti, sa ovom opremom, i bas da uzivas u svim blagodatima koje ta oprema pruza. Medjutim, cijena je preko 60 hiljada, plus registracija i kasko, izasao bi on i na 65 hiljada, a onda krenes sa 65 hiljada prema salonu Citroena, i skontas da za te pare imas bezbroj mogucnosti, jer treba razmisljati i o tome koliko kojem auti pada cjena, tj koliko drzi cijenu, servisni lanac, itd, tu su njemci u prednosti. Ovo auto ako se i kupi, treba ga kupiti(ko moze) sa ovom opremom, i ne prodavat ga sljedecih 10 godinaminimalno, sve ostalo se ne isplati. Al izgleda originalno, i drugaciji od ostalih, to bi me privuklo...
Hvala na obavjestenju, nisam nikad kupovao Citroena, al jesam druga auta, i svugdje imas barem tri vrste opreme osnovnog modela, tako da ovaj testi model je sigurno sa najjacim paketom opreme, plus oko 10 hiljada dodatne opreme, odbij dodatnu opremu i izadje opet oko 50 hiljada. al to je najjaci model. Kao sto na pr Golfa kad kupujes, ili Passata, pa imas Comfort line, dobijes vrlo malo u osnovnom paketu, al imas isto auto Highline, sa pregrst osnovne dodatne opreme, a onda na to dodajes recimo siber, xenone, itd, bas kao i na ovom. Moguce da nude malo vise u tom najjacem paketu u osnovnoj opremi, nego Volswagen, ali i moraju, jer im nisu toliko konkurentni.
ma svako svoga konja hvali,al najgore je ne biti realan,
Atraktivan model, imao sam priliku za testnu voznju. Nisu mi se svidjela ta dva displeja na kojim se nalaze sve informacije ukljucujuci i brzinometar i mjerac broja obrtaja. Postavis drugu postavku, a on skoro minut vrti onu animaciju pjescanog sata i pise ucitava... posao mi je godinama vezan za IT tehnologij i jos nisam imao operativni sistem da nij zabagovao. U kancelariji ili kuci i nekako, ali negdje daleko... Problem Citroena je kvalitet njegove obrade. Imam C5 star 3 godine. Placen 37000, prije mjesec dana procjenjen na 20.000 )dizel, ocuvan, 80.000km) !?!? - Na 18.000 km zamijenio sam volan, ljustila se plastika - Na 28.000 km zamjena prednjih diskova - Na 52.000 pustio ulje na semeringu radilice i zaptivacu kartera - Na 76.000 na turbini tragovi cadji !?!? Dobro razmislite o svim aspektima prije nego se odlucite za Citroena
Obratiti paznju na novu 308icu, state of the art auto. 150 novih patenata, hdi masina 115 konja, brzi, bolji, jaci, startniji od Golfa VII tdi, manje zagadjuje. Masina zajedno razvijana od strane PSA-BMW koji su nastavili suradnju od prije. A to znaci, pola dijelova u njoj su njemacki, recimo dizne i pumpe Bosch. A tek unutra, imas osjecaj da si u 21 stoljecu, neki dan sam ga probavao, novi Peugeot 308 hdi 115 konja je 16 milijardi puta bolji od Golfa VII tdi 105 konja. Ne pravi se u Kini ili nekoj banana republici, nego u Francuskoj. Stvarno su ga Francuzi napravili kako treba. http://www.carissime.com/p/peugeot/308_2_g.jpg
francuz nikad vise ispred kuće.
Ma jah, Golf dvojka zakon.
Svaka čast za dizajn i udobnost, ali kvalitet im je ravan nuli. Pogledajte samo koja auta su najčešće na šlepi - sve francuz do francuza.
Apsolutno netacno. Ja najvise vidim Svaba na "slepi".
9 dislajkova i 9 francuza. Porediti BMW, Audi, Mercedes, Porcshe, VW s Peugeotom, Citroenom i Renaultom mislim da je neumjesno. Francuzima svaka čast za dizajn, tu su daleko najbolji, ali kao što stari kažu "okolo kalaji, unutra belaji". Volio bih da griješim, ali nažalost nije tako. Pogledajte evropsko tržište polovnih auta, najjeftiji su francuzi poredeći ih sa svom konkurencijom.
kod mene je stari Picasso 2001god i auto je vrhunsko tako staro, a da ne govorim o ovome. Odlicno izgleda, jos ako se pokaze kao njegov izvorni model kao kod mene onda mu nema kraja.
Al fakat kad sam vidio ovo auto pomislio sam, stave kontejneru tockove i kazu auto
I kontejner ima točkove, bar ovi u gradu, ne znam kod vas- gore...
Ruzan je vala.
Ma isfuro bolan ja ti vicem
Kupio sam pezo 3008 prije 3 godine, 2.0 HDI, auto je san snova, i udoban je i lagan za voziti, startan, ma sve! To pretpostavljam isto vrijedi i za ovaj, ipak je citroen u vlasnistvu pezoa... Kupite iliovaj ili 3008 nece te se pokajati!
prelijep stvarno
Isfuro davno
...Testirali smo Citroën C4 Picasso 1.6 HDi Exclusive ETG6 ...-što ga ne testirate kako treba -http://www.youtube.com/watch?v=MhjkDEvV3OM - pa nam javite rezultate mi ovdje živimo
...prije par godina mi burazu jedan lik dao savjet zlata veijedan...:ako hoćeš kvalitet kupi njemačko a udobnost francusko vozilo...
Da li ste primjetili da ima opciju kalkulator ili ti digitron.
Mogli su vam Janezi dati i malo napucaniji i bolji model za testiranje.
Dvije slike ovdje nesto mi puno lice na jedno mjesto Divaca nedaleko od Kopra