Ovaj auto izgleda odlicno, al samo sa ovakvom top opremom, siguran sam da taj neki za tridesetak hiljada maraka izgleda ko prevozno vozilo neke firme. Al ovakvog bi vrijedilo kupiti, sa ovom opremom, i bas da uzivas u svim blagodatima koje ta oprema pruza. Medjutim, cijena je preko 60 hiljada, plus registracija i kasko, izasao bi on i na 65 hiljada, a onda krenes sa 65 hiljada prema salonu Citroena, i skontas da za te pare imas bezbroj mogucnosti, jer treba razmisljati i o tome koliko kojem auti pada cjena, tj koliko drzi cijenu, servisni lanac, itd, tu su njemci u prednosti. Ovo auto ako se i kupi, treba ga kupiti(ko moze) sa ovom opremom, i ne prodavat ga sljedecih 10 godinaminimalno, sve ostalo se ne isplati. Al izgleda originalno, i drugaciji od ostalih, to bi me privuklo...
Hvala na obavjestenju, nisam nikad kupovao Citroena, al jesam druga auta, i svugdje imas barem tri vrste opreme osnovnog modela, tako da ovaj testi model je sigurno sa najjacim paketom opreme, plus oko 10 hiljada dodatne opreme, odbij dodatnu opremu i izadje opet oko 50 hiljada. al to je najjaci model. Kao sto na pr Golfa kad kupujes, ili Passata, pa imas Comfort line, dobijes vrlo malo u osnovnom paketu, al imas isto auto Highline, sa pregrst osnovne dodatne opreme, a onda na to dodajes recimo siber, xenone, itd, bas kao i na ovom. Moguce da nude malo vise u tom najjacem paketu u osnovnoj opremi, nego Volswagen, ali i moraju, jer im nisu toliko konkurentni.
ma svako svoga konja hvali,al najgore je ne biti realan,
Prikaži sve komentare (37)