Video
0

Nova Astra spremna za vrh klase

Sarajevo-x.com
Nakon najava i fotografija Opel je odlučio i kratkim video zapisom predstaviti izgled nove generacije jednog od svojih najuspješnijih i najboljih modela. Direktni rival Volkswagenovom Golfu stiže u znatno modernijem i ozbiljnijem izgledu, a uz poboljšanu tehnologiju logična su i velika očekivanja iz Opela po pitanju ovog modela.

Kao što se moglo i očekivati već izuzetno dobro prihvaćen dizajnerski pravac kojeg je nametnula Insignia je uspješno implementiran i na novoj Astri. Tačnije, fluidne linije i dorečene proporcije najvjerovatnije će istaći Astru kao jedan od najelegantnijih modela među savremenim kompaktima. Pored "čistih“ površina karoserije koje nisu prekinute niti jednom suvišnom linijom ili utorom, novu Astru će karakterisati i moderna prednja i zadnja svjetla koja su također prilagođena interpretacija oblika viđenih na Insigniji. Uz novi izgled očito je i povećanje dimenzija, pa je gotovo nevjerovatno sagledati do kojih je proporcija narasla klasa gradskih kompakta, što ujedno garantuje i obilje prostora u unutrašnjosti.

Više prostora, ali i bolje fizičke predispozicije obezbjedila je potpuno nova Delta platforma koju General Motors pored Astre već koristi za Chevrolet Cruze i Chevrolet Volt. Uz šture podatke i fotografije samo petovratne verzije nove Astre objavljeno je i to da će osnoviu u ponudi motora činiti 1,4-litarski benzinski motor, dok će znatno poželjniju opciju predstavljati 1,4-litarski turbobenzinac. Ovaj motor biće ponuđen u više verzija, pa će samo on obezbjeđivati raspon snage od 120 do 140 KS, te obrtni moment od 175 do 200 Nm.

Naravno, za zahtjevnije u ponudu će biti uvršetni i 1,6-litarski turbobenzinac sa 180 KS, a koji je već poznat iz Insignije. Naravno, jaka ponuda dizelaša je neizbježna u ovoj klasi, pa će tako na raspolaganju biti 1,3-litarski, 1,7-litarski i 2,0-litarski turbodizelaši koji su već poznati iz ponude Opela.

Nova Astra će u evropske prodajne salone stići tek u jesen 2010. godine, i to u klasičnoj petovratnoj verziji. Kasnije tokom 2010. ili početkom 2011. godine planirano je predstavljanje dinamičnije GTC kupe verzije, kao i praktičnog karavana.