Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
10uPola ,SHOTMAKER- vasi komentari vas cine veoma GLUPIM 😂😂😂😂
500 km prazan ili šta? Sve nedorečeno, mnogo faktora igra ulogu. Temperatura, opterećenost, usponi, čak i vjetar na ove gabarite nije zanemariv. Od Sarajeva do D. Vakufa treba mu punjač u Semizovcu, Visokom, Kaknju, Lašvi, Vitezu, Travniku i na Komaru zove BIHAMK da ga napuni.
Pod teretom će se ovo morat punit svakih 200km, jedan obični SUV koji teži 2500-3000kg troši na autoputu 40kWh ako ga voziš 130km/h. Kamion s prikolicom koji teži 20t će da troši 200 kWh 😀 I zamisli kreneš s njim u Skandinaviju iz BiH, valja to 10x punit. Previše se tu vremena=novca gubi.
Ubiste nas sa strujom, a praksa kod nas pokazala je milion manjkavosti.
Po mom misljenju struja jedinu svoju prednost ima u gradu gdje se vozilo koristi vecinom za neke dnevne obaveze odlazak na posao i slicno, gdje bi se osjetila znacajna usteda. Sto se tice vangradske voznje stvarno nema smisla ista da se polemise, automobil na benzin se na benzinskoj napuni za 5 minuta od rezerve do vrha, a struji treba minimalno sat vremena i to na brzim punjacima kojih ima ogranicen broj (55 minuta gubljenja vremena - citaj bar 100-120 kilometara razlike u praksi)