Kraj i novi početak
26

Amos završio s projektom Delta Futurista, na redu je Safarista

E. L.
Posljednju od samo 20 proizvedenih Futurista krase prepoznatljive Martini Racing boje, a u italijanskoj manufakturi Automobili Amos izvanrednu restomod priču na temu Lancia Delte HF Integrale nastavit će s modelom Safarista.

U italijanskoj kompaniji bezgraničnih entuzijasta na čijem čelu je Eugenio Amos potrošili su četiri godine da ručno naprave samo 20 primjeraka automobila za čiju je osnovicu poslužila legendarna Lancia Delta HF Integrale čija se trkaća verzija, opravdano, svrstava u klub najcjenjenijih i najuspješnijih rally automobila svih vremena.

I posljednju Futuristu s trovratnom karoserijom koja je skoro u potpunosti napravljena od karbona pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor. Više od 300 konjskih snaga zaduženo je za manje od 1.300 kilograma, a za prijenos snage na obje osovine (Integrale) brine ručni 5-stepeni mjenjač. Cijena: 350.000 eura.

Zatvaranjem izvanrednog poglavlja Futurista u Amosu su već otvorili novo poglavlje na temu Delte HF Integrale, a kao inspiracija za skoro pa trkaći "hardcore“ model Delta Safarista (koji će biti napravljen u samo deset primjeraka) poslužila je Delta Integrale iz tvorničkog tima Martini Lancia s kojom su Miki Biasion i suvozač Tiziano Siviero 1988. godine u Svjetskom rally šampionatu osvojili prvo mjesto na Safari reliju.

Za sada se zna da će Amosova "rally-raid“ Delta Safarista imati samo dva sjedišta i nekolicinu elemenata koji se koriste u trkaćim automobilima...i bit će znatno skuplja od Futuriste, jer će za podsjetnik na uspjeh Lancije u Keniji svaki od deset kupaca morati da izdvoji 570.000 eura.