Stiže prvo u Italiju
26

Lancia Ypsilon je ponovo rođena, Cassina košta 39.999 eura

D. B.
Nakon što je ranije objavila nekoliko fotografija, Lancia je zvanično predstavila potpuno električni model Ypsilon.

Odmah na početku treba reći da je Ypsilon zapravo Peugeot 208 u italijanskom ruhu, no to definitivno nije negativna stvar jer je "Francuz" veoma dobar automobil, a svakako ne treba zamjeriti ni na dramatičnom dizajnu prednjeg dijela koji je Lancia osmislila.

Dizajnerski jezik potiče još od Pu+Ra HPE koncepta, stražnja okrugla svjetla podsjećaju na Stratos, dok ostatak karoserije čine "blagi, elegantni, čisti i senzualni oblici modela Aurelia i Flamina".

Ypsilon je opisan kao Stellantisov hatchback iz premium B-segmenta, a ujedno je i prvi od tri nova Lancijina modela koji će se pojavljivati svake druge godine. Ypsilon je prvobitno stigao kao potpuno električni model, no treba očekivati i verzije s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Preciznije, stiže hibridna verzija, vjerovatno s blago elektrificiranim 1,2-litarskim trocilindričnim turbobenzincem opremljenim 48-voltnim sistemom.

Prodaja će početi prvo u Italiji, a najbolji model Ypsilon Edizione Limitata Cassina će biti proizveden u svega 1.906 primjeraka. Ovaj broj se odnosi na godinu osnivanja Lancije. Nakon toga, Ypsilon stiže u Belgiju, Nizozemsku, Francusku, Španiju i Njemačku.

Gledajući dimenzije, hatchback je dug 4,08, širok 1,76 i visok 1,44 metra, dok njegova masa iznosi 1.584 kilograma. U odnosu na prethodnika starog 14 godina, duži je 240, širi 120 i niži za 70 mm.

Električni model pokreće motor koji isporučuje 156 KS i koji napaja baterija kapaciteta 51 kWh. Domet iznosi 403 kilometra.

Model Cassina je znatno luksuzniji u unutrašnjosti u odnosu na Peugeot e-208 i Opel Corsu Electric. Cassina je italijanski proizvođač namještaja, tako da je unutrašnjost dizajnirana tako da izgleda kao italijanski dnevni boravak. Sjedišta se čine izuzetno udobnim te imaju funkciju grijanja i masaže.

Također, u unutrašnjosti su dva 10,24-inlna ekrana za instrument klaster i infotainment sistem, a ispod drugog je okrugli dio za koji iz Lancije kažu da predstavlja "prvi stol za kafu u automobilu".

Ypsilon je prilično dobro opremljen, posjeduje sistem pomoći pri parkiranju, tehnologiju autonomne vožnje drugog nivoa, kao i bežične sisteme Apple CarPlay i Android Auto. Cassina košta 39.999 eura. Uz automobil ide i kućni Easy Wallbox punjač, kao i garancija od tri godine ili 30.000 kilometara.

"Lancia počinje ispočetka, od onog što znamo najbolje. Italija je zemlja u kojoj je rođen ovaj brend prije 117 godina i kojoj duguje mnogo svog uspjeha. Počinjemo s Ypsilonom, rekordnim gradskim automobilom koji je ispisao historiju B segmenta u Italiji", poručio je direktor brenda Luca Napolitano.