Komentari (38)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
vw da prodaje auta bez tockova, opet bi imali vece povjerenje i prodaju nego kia hyundai ili suzuki
Perthodni generalni direktor VW-a imao oko 17 Miliona Eura godisnju platu, nastupio skandal, dobio otkaz uz otpremninu i to je to. U zadnjih 15ak godina je uspostavljen nerealan svjetski poredak, koji kao rezultatima krizu morala I poremecene vrijednosti.
Ne moze vw nista oprati,sve da se na 90 stepeni otkuhaju... Eno,nesto su manipulisali i oko softvera na autima za 2016.godinu (brze zagrijavanje katalizatora samo u test modu, inace ne),muljali sa dionicama (insajderske informacije,prodaja vecih paketa dionica prije ovog incidenta). Za dalje citanje: njemacka stampa (tu im kapu skidam,nema da zataskavaju vlastite prevare...)
Nek od tih 6,5 milijardi odvoje stoju za nove lampe i ugrade na direkciju. Ima da zasija kompanija kao nikad.
VW je prezivio breme svog osnivaca, ratne povijesti i sve ostale stigme. Ne vidim da ce i ovaj skandal samo pomoci ovoj kompaniji u njenom rastu. Na skandalu se profitira.
VW može zasjati jedino za levate, ne znam ko će im više vjerovati, a o cijeni da ne pričam. Novi passat pijačar 105 000 KM, hahaha...
malo tesko uz trenutne cijene i lose servisne usluge. Na ulicama BiH je u zadnjih par godina primjetan pad VW koncerna, a sve vise ima Francuza, Koreanaca, pa cak i BMW iako nisu bas pretjerano servisno pokriveni, ali su se pokazali kao kvaliteni polovnjaci bez djecijih bolesti
sta ste sjeli vise po Volkswagenu ko da je haaski osudjenik. evo citam da sva auta koja imaju ono sranje adblue da pri testiranju ubrizgavaju daleko vise nego pri voznji. da ubvoznjin ubrizgava samo koliko je potrebno da ne bi doslo do kvara a pri testiranju daleko vise. rafi se o nekom peugeotu i chrisleru. svi su lopovi samo nas hrane senzacijama alnkad tad ce se sve otkriti.
A volim što se ovo desilo zbog jugošvaba koji su se zaklinjali u VW čitav život, i onih izreka tipa "kad švabo napravi nema da ne valja" i tako ta sranja :-D
Hos rec da ne valja .
samo treba merkelova da odd u SAD i popusssi obami i kaže putinu da nije i pravu i sve ko proje.
Gazi prevarante precijenjene. Samo Renault!
Renault od R5 GTT nije napravio nista. Naprave neki bijesan RS, serijski megan im se istopi. Naprave luksuz, ekstravagantno auto, to limuzina, haos. Unutra plastika. Pezo, cuna ko i reno. Jedini vrijedan pomena francuza je Citroen. Medju najvecim inovatorima u autoindustriji, zbog kvaliteta, a ne komercijale, propali, digli ih kinezi, sad opet komercijala. Puno je brendova stradalo zbog njemacke komercijale i sranja. Evo i mozda relevantan izvor auta do 90 ih. https://www.youtube.com/watch?v=Q_oB-Mys2aA