Brzi i žestoki, Chevroleti Miray i Colorado Rally
Svojim širokim stavom, 18-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama za blato, ovjesom podesivim po visini (do 55 mm), te sportskim amortizerima Fox Racing Shox (hod 140 mm), ova druga pokazna verzija srednje velikog pickupa Colorada pravo je utjelovljenje izdržljivosti. Prva pokazna verzija kamioneta Colorado predstavljena je na Automobilskom sajmu u Bangkoku u aprilu ove godine.
Velika prednja svjetla s LED elemntima, Chevroletova prepoznatljiva dvodijelna rešetka, pomno oblikovan poklopac motora i robustan blatobran od fiberglasa definišu izgled Coloradovog prednjeg dijela. Dva dodatna svjetla koja ulaze u prednji rub krova i u vanjske retrovizore, akrilni rally prozori s otvorima za zrak te kuke za vuču naprijed i nazad dodatno naglašavaju off-road karakter ovog automobila. Konceptni Colorado Rally pogoni 2.8-litarski turbo dizelski motor, a tu su i dva vitla od 5,5 KS integrirana u prednji i zadnji odbojnik.
Dok je Coloradova karoserija lakirana trostrukim slojem biserno bijele boje i ukrašena „zlatnim“ česticama, njegov krov i odbojnici, stilizirani kavez za zaštitu od prevrtanja kao i unutrašnjost utovarnog prostora u kojemu se nalazi rezervna guma s kutijom za alat napravljeni su od plastike u boji ugljena. Poklopac prtljažnika ima dva velika otvora radi boljih aerodinamičnih performansi, te bolje preglednosti. Ostali detalji uključuju otkriven poklopac rezervoara, te Chevroletovu leptir-mašnu koja se smjestila naprijed i na poklopcu prtljažnika.
Iznutra su se dizajneri fokusirali na ergonomiju, sigurnost i funkcionalnost. Interijerom dominira tamna pepeljastosiva boja koja je u kontrastu sa srebrno obojenim unutrašnjim ojačanjima kabine i ostalim metalnim detaljima.
Konceptni Chevrolet Miray koji je prvi put predstavljen na Automobilskom sajmu u Seoulu u martu ove godine, nudi potpuno svježu interpretaciju nekih tipičnih Chevroletovih dizajnerskih elemenata uz istovremeno odavanje počasti Chevroletovoj tradiciji proizvodnje sportskih automobila. Miray pokreću dva naprijed smještena 15-kilovatna električna motora napajana baterijom, koji daju više nego pristojno ubrzanje i nultu emisiju u urbanoj vožnji.
Mirayev „poluelektrični“ pogonski sistem, smješten uglavnom iza i ispod vozača, konstruiran je tako da poveća performanse i uštedu goriva. Njegova dva prednja 15-kilovatna električna motora pogoni 1,6-kWh litij-ionska baterija koja se puni regenerativnim kočenjem. Sistem se može prebaciti s prednjeg na zadnji pogon.
1,5-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem smješten iza kokpita u kombinaciji s električnim motorima nudi vožnju visokih performansi. Također nudi puno okretnog momenta uz istovremenu automatsku integraciju električne tehnologije čime je postavljen novi standard u segmentu kompaktnih modernih gradskih automobila.
Prenos s dvostrukim kvačilom eliminira potrebu za konverterom okretnog momenta, čime je omogućeno smanjenje dimenzija motora. Mijenjanje brzina je trenutno i precizno. Sistem start-stop radi u kombinaciji s Mirayevim prenosom s dvostrukim kvačilom.