Komentari (1)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Donosim moj komentar na slicnu vijest o Indiji 03.10.2008. Nasilje nad kršćanima u Indiji ne prestaje - Sarajevo-x.com Nasilje nad kršćanima u Indiji ne prestaje, a u rijeci nedaleko od Kandhamala pronađena su nedavno tri beživotna tijela, javlja KTA. Više... Evo vijesti Objavio/la enko27 u 21:00, 0 komentar(a), print, # 03.10.2008. Religiozni neredi u Indiji (vijest na Sarajevo-X) Ovo je moj komentar vijesti. A posto se uklapa u temu, donosim je i ovdje. Citat: \"Juce uvecer me je nazvala jedna prijateljica iz Baroda. Plakala je. Trebalo joj je 15 minuta da isprica o cemu se radi. To nije bilo narocito komplikovano. Samo to da je njena prijateljica Sayeeda (nije pravo ime), dospjela u ruke razjarene gomile. Samo to da joj je stomak rasjecen i popunjen sa zapaljenim krpama. Samo to, da kada je ona umrla, da je netko ugrebao OM (sveta hinduska rijec, koja znaci pocetak i kraj, odnosno svemogucnost) na njezinom celu.(-- Nasilje je se vrsilo osobito protiv zena. Tako na primjer u izvjestaju od Laxmi Murthy :\" Jedan ljekar sa sela u okolici Vadora je rekao da su povrjedjeni poceli da stizu u gomilama poslije 28. februara (2002) u toliko velikim gomilama koje on nije nikada prije vidio pri etnickim sukobima. Ljekaru je prijeceno da pomaze muslimanskim pacijentima, zabranjeno mu je da im daje krv koju su dali donatori organizacije Rasthriya Swayamsewak Sangh (hindusiticka fasisticko-nacionalistiucka organizacija), dozvoljavali su mu da krv daje samo hinduskim pacijentima. Sakacenje, otkinute grudi, i opeketine razlicitih inteziteta su stizali danima. Ljekar je obducirao jedan broj zena koje su bile izlozene grupnom silovanju. Mnogima od njih su poslije silovanja nanosene opekotine. Jedna zena iz Khedad podrucja je grupno silovana, glava joj je obrijana i na kozu urezana rijec OM. Umrla je nakon nekoliko dana u bolnici. U drugim slucajedvima se rijec OM urezavala na ledjima ili straznjicama zena. Navod iz Laxmi Murthy \"U ime casti\" CorpWatch India, 23 april 2002. Ima i na internetu stranica : http://www.corpwatchindia.org/issues/PID.jsp?articleid=1283 ) U kojem svetom hindusitickom spisu je to propisano ? Nas premijer A.B. Vajpayee opravdavao se time da je to osveta razjarenih hindusa prema muslimanskim \"teroristima\" koji su spalili 58 hinduistickih putnika u Sabarmatieexpressen (voz) u Godhra. Svi poginuli u vozu su bili necija braca, majke, djeca. Naravno da su oni to. Koja sura ili aje u Kur\'anu zahtjeva da se ljudi zivi spaljuju ? .......... Gujarat je jedina savezna drzava u Indiji u kojoj je na vlasti Baratiya Janata partija (BJP). Ona je vec nekoliko godina laboratorijum hindustickim fasistima, koji svjesno provode politicke eksperimente. U martu 2002 se rezultat mogao javno vidjeti. Samo poslije nekoliko sati poslije dogadja u Godhra (voz) zapocet je pazljivo isplanirani pogrom nad muslimanskim dijelom stanovnistva u toj saveznoj drzavi. U vodjstvu pogroma su stajali Vishwa Hindu Parishad (VHP) i Bajrang Dal (hinduisticka sovinisticko-fasisticka organzacija). Zavnicno broj mrtvih se krece oko 800 stotina. Nezvanicni izvjestaji kazu da je cifra vjerovatno blize 2000. Preko 150.000 ljudi je protjerano od svojim domova i sada zive u izbjeglickim logorima. Zenama su masovno skidali odjecu, vrsili nad njima grupna silovanja, roditelji su umlacivani palijama pred svojom djecom. Dvijestotinecetrdeset darghas (kuranske skole) i 180 masjida (dzamije) je unisteno. U Ahmedabadu je unisteno turbe Wali Gujaratsa, osnivaca moderne poezije na urdu jeziku, a mjesto na kojem se turbe nalazilo je asfaltirano za jednu noc. Grob muzicara Fayias Ali Khana je raskopan i prekriven zapaljenim gumama. Podmetani su pozari i opljackane radnje, kuce, stanovi, hoteli, fabrike tekstila, autobusi i privatna vozila. Desetine hiljada ljudi je ostalo bez posla. Razjarena gomila je opkolila kucu bivseg clana parlamenta (iz Kongresne strane, Indire Ghandi) Ehsana Jaffrisa. Njegovi telefonski pozivi prema sefu policije, policijskom nadgledniku, sefu ministarstva i guverneru su ignorisana. Policijska kola oko kuce nisu sprijecila napade. Gomila je izvukla Ehsafa iz njegove kuce i raskomadala ga na dijelove. (Naravno da je to \"samo\" slucajnost da je Ehsaf bio zestoki kriticar Gujaratskog guvernera Narenda Modija za vrijeme izbora u februaru.) U cijelom Gujaratu u nasilju su ucestvovale hiljade ljudi. Bili su naoruzani sa zapaljivim bombama, oruzjem (puske, pistolji), nozevima, macevima i trozubcima (za lov na ribe). Osim lumperproleterijata pripadnika VHP i Bajrang Dala, u nasilju su ucestvovali i nedodirljivi (najniza kasta u indiji) i adivasisi (urodjenicko stanovnistvo) koje je dovozeno sa kamionima i autobusima.. Ljudi srednja klase su ucestvovali u pljackanjima. (U jednom paznje vrijednom slucaju u pljacku je isla cijela familija u jednom Mitsubishi Lancer-u). Ivrsen je planski pokusaj da se potpuno zatre ekonomska osnovica za zivot muslimanskom stanovnistvu. Vodje gomile su dijelie kompjuterski uradje karte naselja sa oznacenim muslimanskim kucama, radnjama, preduzecima ili takvima gdje su muslimani bili djelomicni vlasnici. Svoje akcije su organizirali i vodili preko mobilnih telefona. Bili su opremljeni sa kamiona napunjem bocama s gasom nekoliko sedmica prje nasillja. Ovi boce su upotrebljivane da se dignu u zrak muslimanska preduzeca. Nasilnici nisu imaloi samo poliucijsku zastitu, i suglasnost, nego su dobijali i vatrenu podrsku. Dok je Gujarat gorio nas premijer je gstovao na MTV i predstavljao svoje nove stihove. (Reporter je rekao da se kasete sa pjesmama prodaju u stotine hiljada primjeraka.). Njemu je trebalo preko mjesec dana i dva izleta u planine da dodje u Gujarat. Kada se je pojavio u Gujaratu u pranji guvernera Modija, odrzao je govor u izbjeglickom logoru Shah Alam. Njegove usne su se micale, rijeci izlazile, ali se moglo vidjeti da on nema suosjecaj sa zrtvama. Krace vrijeme poslije posjete logoru, vozio se u kolima za golf i sklapao ugovor sa biznismenima iz Singapura. Vazno je da se doda da se nasilje nije sirilo izvan Gujarata. Drzave, kao Rajasthan, Maharashtra, Madya Pradees - koje sve imaju napetosti izmedju razlicitih grupa stanovnistva - su ostale u miru. Takodjer i drzave Bihar i Uttar Pradesh. Nije nimalo slucajno da u ovim drzavama nije bilo BJP vlasti. Ubice su kruzile ulicama Gujarata. Nekoliko sedmica je vladala atmosfera nasilja, tko ce imati pravo da zivi, gdje ce da zivi, skim ce da zivi. koga da srece i gdje da se srecu. Ubice su odlucivale sve od religioznih do ekonomskih, porodicnih, planskih, familijarnih problema, cak i raspodjelu vode. .. Muslimanska preduzeca su zatvorena. Muslimanima je bio zabranjen ulaz u restorane. Muslimanska djeca su izbacivana iz skola. Muslimanski studenti su zivjeli u strahu da ih se ne prepozna po govoru. Muslimanski roditelji su ustraseni zabranjivali djeci da iz zovu Ammi ili Abba (mati i otac, iz arapskog) na javnim mjestima da se nebi izlagali nasilju. Ubice su objavile parolu \"!OVO JE SAMO POCETAK\". ...... Communalism Combat (mart-april 2002) o smrti Eshan Jaffria- On je izvucen iz svoje kuce, tucen brutalno 45 minuta, skinut go i prisiljavan da kaze \"Vande Maataram\" i \"Jai shri Ram\" . On je odbio. Njegovi prsti su odsjeceni. Zatim je vodjen okolo i pokazivan gomili. Poslije toga su mu odsjekli ruke i stopala. Poslije je vucen po ulici sa trozubcima oko vrata, a zatim je bacen na vatru. ... \"50 ubijenih u komunalnom nasilju u Gujaratu, od toga 30 od njih spaljivanjem. Press Trust of India 2002\". Izvinjavam se za ovako dugacak citat, ali mislim da ga je vrijedno procitati. Citat je iz knjige Arundhati Roy \"Beskonacna matematika pravde\" stranice 87-91 izdanje na svedskom Ordfront. ISBN 92-7037-069-9 O RELIGIOZNIM FANATICIMA pise na mom blogu http://protivakademicara.blogger.ba Mozete ga posjetiti...