Komentari (52)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zene mogu klanjat i dzumu.
A sta ako imaju menstruaciju
zene ne smiju klanjati bajram namaz :)
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
to sto Bosnjo vise vole da ga zena ceka kuci s burekom i 16 vrts akolaca, ne znaci da nije dozvoljeno, stavise preporuceno, pa prisustvuju bajram namazu. clanak s rijaset.ba http://www.rijaset.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=1688:propisi-o-bajramu-i-bajram-namazu&catid=95&Itemid=222
Svugdje u svijetu žene prisustvuju klanjanju Bajram namaza, kako ramazanskog tako i kurbanskog... samo smo mi u Bosni izuzetak u svemu, pa tako i da žene ne klanjaju Bajram-namaz. Naša IZ (čiji sam član i poštujem je) smatra sebe kao da iz nje je krenuo islam a ne iz kolijevke islama, Arabije.
Znači , to što kod nas žena u džamiji nema, treba shvatit kao muški šovinizam. Svakako bi onda trebalo poradit na tome da se žene osvijeste o svojim ženskim pravima a u tome bi trebala prednjačit IZ .....
Nikad žene u Bosni nisu klanjale džumu namaz. To čine u posljednje vrijeme jer se sve izopačilo, a za bajram namaz da i ne pričam. Kako koja godina prolazi još će reći da žene mogu među muškarce stati i klanjati obavezni namaz.
@ agasi Nije obeveza al imaju pravo .
Zanimljivo je to koliko vi malo znate o islamu... Ako u Bosni žene ne klanjaju bajram (radi prenatrpanosti džamija) treba da znate da svugdje u svijetu i žene klanjaju bajram i to su radile i za vrijeme Allahovog Poslanika, Muhammeda, sallallahu alejhi we sellem. Stoga je izuzetak da žene ne klanjaju bajram, a pravilo je da mogu klanjati.
MashAllah :)
pa tako bi trebalo zar ne?
Žene i Bajram namaz: Muhammad Nâsir-ud-Dîn al-Albânî Žene i Bajram namaz: Muhammad Nâsir-ud-Dîn al-Albânî Autor: Imâm Muhammad Nâsir-ud-Dîn al-Albânî Izvor: Salât-ul-`Îdajn fîl-Musallâ hijâ as-Sunnah, strana 15-16 [Umm `Atijjah رضي الله عنها je rekla: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم كَانَ يُخْرِجُ الأَبْكَارَ وَالْعَوَاتِقَ وَذَوَاتِ الْخُدُورِ وَالْحُيَّضَ فِي الْعِيدَيْنِ فَأَمَّا الْحُيَّضُ فَيَعْتَزِلْنَ الْمُصَلَّى وَيَشْهَدْنَ دَعْوَةَ الْمُسْلِمِينَ قَالَتْ إِحْدَاهُنَّ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنْ لَمْ يَكُنْ لَهَا جِلْبَابٌ قَالَ ‏ "‏ فَلْتُعِرْهَا أُخْتُهَا مِنْ جَلاَبِيبِهَا ‏"‏ "Allâhov poslanik صلى الله عليه وسلم je na dane Bajramâ naredio da izađu mlade žene (djevice) kao i tek sazrijele (`Awâtiq), žene sa menstruacijom i žene u ograđenim ćoškovima (Khudûr). Što se tiče žena sa menstruacijom, one neće prilaziti Musalli (mjestu obavljanja namaza), a prisustvovati će dovama Muslimanâ. Ja sam rekla: 'Allâhov poslaniče, jedna od njih nema Džilbâb'. On je rekao: "Neka uzme Džilbâb od svoje sestre"."] Nekima je možda čudno da žena treba izaći na mjesto gdje se obavlja Bajram-namaz. Čovjek treba znati da je ovo djelo bez sumnje ispravno na osnovu mnogih ahâdîth o ovome pitanju. Dovoljno je samo navesti prethodni hadîth Umm `Atijjah koji ne dokazuje samo da je propisano, nego čak i obavezno, jer se radi o poslanikovoj صلى الله عليه وسلم naredbi, a naredba u osnovi ukazuje na obavezu. To podržava i ono što je Ibn Abî Šajbah zabilježio u "al-Musannaf (2/184)" od Abû Bakra as-Siddîq رضي الله عنه, koji je rekao: "Obaveza je svakoj ženi koja ima Nitâq (slično Izâru sa pojasom) da izađe na Bajram-namaze." Njegov lanac prenosilaca je autentičan. Pa da li oni koji tvrde da podržavaju pravovjerne khalîfe slijede ovaj stav, kada ga je prvi među njima slijedio, kao što si upravo vidio sa referencom i vjerodostojnošću? Mi to ne mislimo o njima. Pa neka nam dokažu da nismo u pravu, što bi nam bilo draže - ili će ljudima postati jasno šta oni u stvari misle kada kažu da ih podržavaju. Stav da je obavezno podržava i as-San`ânî u "Subul-us-Salâm", aš-Šawkânî i Siddîq Hasan Khân. Ovo je takođe vidljivi stav iz govora Ibn Hazma, a čini se i da Ibn Tajmijjah teži ka njemu u "al-Ikhtijârât" - a Allâh zna bolje.
Indonezija ima oko 240 miliona stanovnika od kojih su 88% muslimani. Ja bi pogodio da ih je bilo više desetina miliona.
Mjesto žene sa menstruacijom prilikom Bajrama Mjesto žene sa menstruacijom prilikom Bajrama Govornik: `Allâmah Sâlih bin Fawzân al-Fawzân Izvor:putselefa 00:00 00:00 Pitanje: Da li se žena koja ima menstruaciju prilikom Bajrama ne smije približavati saffovima ili Musalli sveukupno? Odgovor: Ona prilikom Bajrama treba izaći onako kako je to Allâhov poslanik صلى الله عليه وسلّم naredio ženama. Allâhov poslanik صلى الله عليه وسلّم je naredio mladim neudatim djevojkama i ženama sa menstruacijom da izađu prilikom Bajrama. Žena sa menstruacijom se međutim ne smije približavati Musalli. Ona dakle treba biti van nje; može biti u autu ili na nekom drugom prigodnom mjestu odakle može slušati Dhikr i khutbu i okoristiti se time.
Nije obaveza,a niti za pokuditi!
SMIJU ZENE AKO NEMAJU MESTRUACIJU ILI AKO KORISTE ALWAYS ULTRA ULOSKE
ZASTO VJERNICI NE POSTUJU SVE STO PISE U KURANU, ZASTO SE NEKE STVARI RADE ONAKO KAKO PISE A NEKE SE NE KRIJU OD JAVNOSTI ILI SE DRUGACIJE TUMACE
IKRE http://www.rijaset.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=1688:propisi-o-bajramu-i-bajram-namazu&catid=95&Itemid=222
SMIJU ONE ZENE KOJE NEMAJU MENSTRUACIJU, ILI KORISTE ALWAYS ULTRA
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
tubi jahrabi :O
jeste naopaki