Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
emire svaka cast. imati mogucnost da se bira JE pravo svakog od nas :)
ako je vjeronauka najveci problem onda mi ne zivimo u istom kantonu. bravo za zakon i za INKLUZIJU
Ministar Suljagić je prvi ministar obrazovanja koji je spreman i koji želi srediti naše obrazovanje, koje je definitivno u haosu. Malo je sa vjeronaukom pretjerao, jer to je najmanji problem u školama. Samo naprijed ministre Suljagiću! Romi, inkluzija, NPP, testiranje, matura.... B R A V O!
Zasto ne licenciranje direktora, kada ja kao profesorica moram konstantno prisustvovati kojekakvim seminarima i edukacijama. S druge strane, niko od direktora nije menadzer, a biti direktor je menadzerski posao. Stoga neka prvo nauce nesto o tome. A uloga roditelja u izboru direktora nije uopce umanjena, stavise, povecan je broj roditelja kao clanova skolskog odbora, a skolski odbor vrsi izbor direktora po javnom konkursu. Prvo malo proucite procedure i legislative, pa onda raspredajte o nekim stvarima.
Moje licno misljenej: Vjera i vjeroispovijest jeste neotudjiv dio ljudskih prava svakog covjeka kao i ateizam, agnosticizam i sl. Medjutim, za upraznjavanje vjere, ucenje o istoj... postoje brojne vjerske institucije i ustanove? Ako je vjeronauci mjesto u skoli, onda je upitna postojanost prethodno nabrojanih ustanova. Elem, to nije bit ovog zakona niti Emirovih namjera. On kao ministar nikad nije govorio o ukidanju vjeronauke, nego o izjednacavanju ljudskih prava (na koja se pozivate), odnosno djecijih prava. Mislim da je krajnje licemjerno nametati roditeljima vjeronauku ili DKR, a to su kao fakultativni predmeti. GOSPODO, draga, progooglajte malo sta je fakultativni predmet/nastava!!!
Ja neću o amandmanima već o zastupnicima u skupštini - kantonalnoj i njihovom ponašanju..Danis Tanović, oskarovac, došao čojo u duksu i sjedi zavaljen k\'o u kafani, i dok drugi diskutanti drže \"govore\" koji njemu ne pašu, pravi grimase, šapuće sa Kojovićem i inače njegovoj aroganciji kraja nema...balerina Papo iživljava se na mikrofonu...muzikant Čardžić...ne vrijedi tipkati slova...Kojović, čunga-lunga..ma kakve turske i španske safunjare za ovu našu skupštinu..
Glasala raja u Rajvosa za komunjare, dobili malog seoskog slinu za ministra tupavog pogleda i blesave face. hahahahah. uzdravlje.
Licenciranje direktora od strane ministarstva je uvođenje čvrste političke kontrole nad direktorima. Licenciranje samo znači da niko neće moći biti direktor dok to Suljagić ne dozvoli. Ministar je politička funkcija (izborna), a ne stručna, pa ključni uticaj ministra na izbor direktora (a to donosi liceniciranje) umjesto školskih odbora (koji čine većinski nastavnici i roditelji) jeste uvođenje političke kontrole nad direktorima. Licenciranje je i u kontradikciji sa ograničavanjem mandata. Broj licenciranih biti će ograničen, ali i sto tako i mandat. Šta onda kada kada direktoru istekne mandat, a nedostatak linenciranih? Pa Suljagić će vrtiti licencirane direktore onako kako on hoće i gdje on hoće, i oni će isključivo zavisiti od Suljagića. Da hoće depolitizaciju ovog segmenta onda bi Suljagić predložio da roditelji učenika biraju direktoral jer oni su najzainteresovaniji za dobrobit škole u koju idu njihova djeca. Ali Suljagić lijepo priča, a namjere mu nisu tako lijepe.
U ovim raspravama stalno se zanemaruje činjenica da je vjeronauka u školama u skladu sa međunarodnim konvencijama, kojih je potpisnik i BiH, i bh. zakonom o slobodi vjere zagaratovano, kao i sa evropskom praksom. Samo u nacističkoj Njemačkoj i komunističkim zemljama, dakle totalitarističkim sistemima nije bilo vjeronauke. Jedino što bi bilo negativno kod ovoga je kada bi se na pohađanje vjeronauke silila djeca čiji roditelji ne žele da im djete pohađa vjeronauku. Kultura religija ili Etika ili neki sličan predmet može se pojaviti kao alternativa za one koji ne žele da pohađaju vjeronauku. Zbog velike galame oko ovog pitanja, često se zbog bučnih moglo učiniti da većina ne želi vjeronauku i da se ona silom nameće što ne bi bilo uredu. Pošto je Suljagić natjeran da objavio podatke iz ankete, trebalo bi malo obratiti pažnju i na njih, a smanjiti buku. Od 35.107 učenika osnovnih škola u KS, za vjeronauku je 30.262 (86%), za alternativni predmet 3.078 (9%) i za \"hodnik\" 1.762 (5%).
Ministre Suljagiću, vratite se u svoje selo u republici Srbiji, pa tamo određujte i postavljajte zakone kako vam odgovara! Vi ste nametnuli zakon koji preferira vaše sunarodnjake (sanđaklije) da imaju pravo pri zaposlenju ispred građana BiH, ljudi koji su rat proveli pod granatama.. A ovi što ga podržavaju, očito nemaju pojma o čemu se radi. Žalosno!
Prvo je ministar Suljagić ukidao ocjenjivanje iz vjeronauke jer su navodno diskrimisana djeca koja nisu išla na vjeronauku, jer su opet navodno zbog vjeronauke djece koja je pohađaju imala bolji prosjek. Iako je to bio prvi korak ka ukidanju vjeronauke, pod pritiskom je odustao od toga i isto tako pod pritiskom se opredjelio za alternativni predmet, što je ispravno riješenje. Ponudio je i anketu da se vidi ko želi vjeronauku, a ko alternativni predmet, nadajući se umanjenju polaznika vjeronauke. Kada je vidio da se i dobar dio \"onih sa hodnika\" opredjelio za vjeronauku, opet uvodi opciju \"hodnik\" kao pravo izbora, iako to nije bilo predviđeno anketom. I tako je Suljagić demantovao sam sebe. Ono što je u prvoj polovini bila diskiminacija (sjedenje na hodniku), sada je pravo na pravima. Da nije žalosno bilo bi smiješno. Ipak ima nešto i dobra u ovome, Suljagić je time pokazao svoj karaktet i poštenje, ali u negativnom smislu.
se ministar. Ja ipak mislim da se covjek \"izvinIo\". Za ministra, SVAKA CAST! JUST DO IT!
Ovaj Kojovic je glup fraer pravo:Sekularna je i Njemacka pa u gimnazijama i ostalim skolama postoji vjeronauk.VJERA JE PRAVOI SVAKG COVJEKA....bez obzira sto je drzava sekularna,to je neotudjivo covjekovo PRAVO.I mislim da bi Kojovic za vrijeme trajanja skupštine trebao izbaciti zvakacu gumu iz usta,jer strasno nekulturno djeluje i nedolicno jednom poslaniku da zvace zvaku dok se emitira sjednica skupstina KS na TV,ipak je on poslanik i obraca se gledateljstvu.Gospodine Kojovicu,to sto vi zrazite se zove DISKRIMINACIJA..jer zabranjujete temeljno ljudsko pravo.PRAVO NA VJROISOVJEST......Naravno,svako dijete neka pohadja vjeronauk koji zele,bujrum pop neka dodje u skolu i predaje vjeronauk,nema niko nista protiv toga.
Jadni ste vi sarajlije.Ne znam zasto se bojite vjeronauke..Bojite se da se bosnjacki narod osvijesti.Bili smo bez nje u komunizmu pa vidite sta nam se desilo.neki bi da nam se isto ponovi.Pa pogledajte gdje god je narod bio bez vjere kako je zavrsio.Jedini problem vlade kantona Sarajevo vjeronauka.Jadni ste.Pored svih problema sta vi aktuelizirate
BRAVO MINISTRE! Konacno se uvodi red polako ili sigurno, nadam se da ce isto biti i u drugim sektorima, a ne samo obrazovanju. Sto se mene tice, ja bih Vas gospodine Suljagicu za predsjednika ove drzave! Vi ste jedina svijetla tacka na ovoj prljavoj bh. politickoj sceni, svaka vam cast!
hahaha UPOZORIO NA MOGUCE POSLJEDICE U KOLIKO SE NE USVOJI ZAKON. U PRIJEVODU PRIJETIO DA SE MORA USVOJITI JER CE ON TUZITI
1. Cuvanje djece nije - NISTA (hajde ti cuvaj 5 - 10 djece, ako je to nista) 2. Niko nije htio ukinuti vjeronauku (nadji mi dokument u kojem to pise) 3. Roditelji sada, zahvaljujuci SDA, gube pravo da njihova djeca ne pohadjaju niti jedan od tih predmeta 4. Kada je bila samo vjeronauka, onda je bila opcija nista, a sta sada??? 5. Kako sad rijesiti problem te djece, koji su bili \"nista\", kako ih uklopiti u nastavu DKR-a, kad je vec proslo gotovo 3 mjeseca nastave 6. Politika SDA je uvijek bila sasijeci u korijenu ako je nesto dobro 7. Kakve mi to generacije odgajamo???