Komentari (40)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
koliko suplje na jednom mjestu. vjera - vjerujes na rijec, iskaz autoriteta (npr muhamed ili stari zavjet) nauka - racionalan pristup, sa dokazima, logikom, eksperimentima - dakle nema nista na "vjeru" u nauci, samo na "brojeve" to sto je nauka bila prisutna u islamskim drzavnim sistemima, ne znaci da je pojam "vjeronauka" validan. pojam je oksimoron sam po sebi. sta je to "naucno" u vjeri? ako primjenis naucni pristup vjeri - bojim se da nece puno od vjere ostati. kao sto memo rece - mozes ti reci i horoskop-nauka, al to ne znaci nista. skola=nauka religijske institucije = vjera gotova prica
Ma nista u manjini niti cete ikada biti. Ovo je priod stoke koja je isplivala ali generalno vase i moje razmisljanje je isto. U manjini ste na forumima a to je bas normalno. Kako raspravljati sa nepismenim. Sta im reci ....argumenti su nepotrebni. @ kardinal Logicno je da se po selima nisu desavali takvi brakovi. Obicno su sela naseljena ljudima iste vjere i to je sigurno razlog. Zato papak zacepi. PS a ostalim zelim da vjeruju u Boga ali na naucnoj osnovi. Mozda dodju do nekog zakljucka:)
Ne treba nama ateizam, samo u ovoj zemlji se uvijek potenciraju stvari koje u konacnosti ne donose nista dobro stanovnicima ove zemlje, jednostavno moje misljenje je da V..e.r.i nije mjesto u obrazovnim ustanovama. V.j.e.r.ska nacela i principi nikome ne mogu donijeti stetu, međutim svi vidimo kako je EVIDENTNO V.J.E.R..A u sluzbi politike, nismo na takvom stepenu DEMOKRACIJE da ovakve stvari nece stvarati jos vise dijeliti ljude, gdje se ta razlicitost zeli FORSIRATI JOS OD DJECIJEG UZRASTA, ovo su zestoke psiholoske igre. Postoje v.j.e.r.s.ki objekti za dusevnu naobrazbu i nadogradnju. Niko se ne bavi krucijalinim zivotnim pitanjima ljudi, egzitencija, sto mladi ljudi sve rijeđe osnivaju vlastite porodice, sto su borci, penzioneri,nezaposleni jedna zajednicka kategorija SOCIJANI SLUCAJEVI i ostala populacija. V.j.e.r.a apsolutno DA, al u V.j.e.r.s.ki.m. objektima. Pozdrav za zanimljiva razmisljanja KOHEZIJE.
MOKE,u manjini smo ! Zato nam je ovako lijepo !!!!! Vjere se pomalo i razlikuju,ali su papani svugdje isti .
Predlažem ateizam kao nastavni predmet.Naučili bi djecu da se klone mitova,terorista,islamista,izmišljenih svetaca,gospi,ravnogorskog pokreta itd.Samim tim bi napravili generaciju ljudi koji razmišljaju svojom glavom i koji neće ratovati u ime vjere i budala !!!!
vidis, da imate u skoli istoriju religije kao predmet, ti ne bi sada lupao gluposti, nego bi znao da je islam abrahamska religija. da ti pojednostavim. religije nastaju sa nastankom zemljoradnje/stocarstva. judaizam je jedna od starijih religija na svijetu. kriscanstvo je "judaizam light", izvozna verzija za rimsko carstvo=zapad. islam je "judaizam XP pro" - verzija za semitsku bracu arape. razlike izmedju abrahamskih religija su kozmeticke prirode. one su sustinski iste.
7 - filozofija - etika 10 - istorija religije a ovo ostalo - religijsko ispiranje mozga obicni pokusaj ubacivanja ideologije (konkretno religije) na mala vrata
ja sam skonto da je isla.m religija najod.ratni.jih mogucih ljenšti.na, petlja.naca i licemjera naravno neizmjerno glu.pih i nobraz.ovanih, i da stvarno moraš biti ober gov.no od čovjeka da bi bio musli.man, jednostavno sve pogano neljuds.ko je sadržano u musli.manu. f.uj f.uj fu.j
10. usvajanje temeljnih spoznaja o doprinosu muslimana nauci i umjetnosti u prvim periodima historije islama; 11. razvijanje ličnosti učenika kao duhovnog, duševnog i djelatnog bića; 12. poznavanje vjerskog govora i sposobnosti komunikacije vjere; 13. sposobnost kritičkog prosuđivanja različitih oblika religioznog i vjerskog mišljenja i ponašanja; 14. upoznavanje sa drugim religijama te razvijanje tolerancije, dijaloga i saradnje s drugima i drugačijima.
Iz postavljenog cilja nastave vjeronauke u prvom razredu srednje škole proizlaze sljedeći zadaci: 1. razvijanje sposobnosti sagledavanja života iz ugla religiozne, religijske i vjerske stvarnosti; 2. jačanje vlastite vjere i sposobnosti njenog izražavanja na ličnoj i zajedničkoj razini; 3. upoznavanje uloge islama u životu pojedinca, porodice, društva; 4. poznavanje islama kao vodilje u vlastitom tumačenju svijeta i odgovora na pitanja smisla, usmjeravanja i oblikovanja života; 5. razvijanje temeljnih predodžbi o Božijem stvaranju i položaju čovjeka kao namjesnika-halife na Zemlji, 6. upoznavanje učenika sa suštinom i smislom imanskih i islamskih šarta kao osnovnih temelja islamskog vjerovanja i djelovanja; 7. razvijanje osnova morala i etičnosti kod učenika, 8. osposobljavanje učenika za razumijevanje smisla vjere u svakodnevici, uz razvijanje svijesti o očuvanju izvornog učenja; 9. pravilno razumijevanje položaja i uloge žene u islamu;
ne poznajem niti jednog vjernika da nije barem malo š.uft, lice.mjer, petlja.nac, glup.ko, pri.mitivac, rusti.kalac, ne.hljeb , ljenšti.na itd itd a najčešće su konglomerat svega odvratnoga u čovjeku zato HIN religija voli, i zato HINAVCI vole religiju :)
A otjeraše Suljagića kad je htio rješavati ovaj problem. Primitivci iz SDA.
Kakva ba alternativa a šta će raditi toliki ljudi koje su vjerske zajednice odšolovale............ prijedlog ko želi vjersku obuku svoje djece neka se organiziraju u okviru vjerskih zajednica i to svi bez iznimke, petkom poslije džume, subota, nedjelja......
pa nek vam bog pomogne...koliko ga velicate i koliko mu se molite - i red bi bio.
jadna djeca svake godine se "gata"sta da se uvede ao novi predmet,jadna novorodjencad nemaju maticni broj,jadni roditelji nemaju plate,jadni mi svi skupa sa nasom vlasti i ovom i proslom i svakom buducom.buducnost nam je crna da crnja ne moze biti.
ako ti nije problem, mozes li nam reci sta vas uce o nastanku covjeka? zar to nije disciplina zvana antropologija?