Nastavnici trebaju imati zadatak da prepoznaju afinitete učenika
Takvi nastavnici ne istražuju potencijale pojedinih učenika, već polaze od nekog ''prosjeka'' prema kojem organiziraju svoj rad i postavljaju zahtjeve. Nastavnici bi trebali pomoći učenicima da sami otkriju svoje sklonosti za koje možda i ne znaju da postoje.
Zadatak učenika je da uče. Učenju ih privlači zanimljivo gradivo, želja za uspjehom, pohvale nastavnika i roditelja, nagrade, strah od nastavnika ili od roditelja, želja za afirmacijom i nastavkom školovanja. No, mnogo toga ih i odbija: nezanimljivo gradivo, preduge lekcije, loše napisan udžbenik, buka i galama, nedostatak prostora za učenje, loše izlaganje nastavnika, neobjektivnost u ocjenjivanju te ponižavanje učenika.
Učenika je potrebno uputiti da traži pomoć i u školi i kod kuće. Nastavnici trebaju učenicima predložiti od koga mogu dobiti pomoć, uputiti ih nekom naučniku, umjetniku, obrtniku, organizovati posjete kulturnim događajima, pozorištima, umjetničkim galerijama itd.
Koju ulogu nastavnik ima u profiliranju učenika saznajte u emisiji Odličan 5+!
Projekt Odličan, 5+ je u potpunosti u skladu sa usvojenim akcionim planom strategije protiv maloljetničkog prijestupništva Kantona Sarajevo i Federacije BiH, aktivnost pod brojem 1.1-4 priprema afirmativnih odgojno-obrazovnih projekata u saradnji sa elektronskim medijima, inicijatori projekta već dvije godine nisu naišli na razumijevanje predstavnika općinskih, gradskih, kantonalnih i federalnih vlasti.
U prevenciji maloljetničkog prijestupništva možete pomoći i vi. Saznajte kako na www.odlican5plus.ba.
Pozvani su svi pojedinci, organizacije, NVO, klubovi koji svojim aktivnostima, konceptima i idejama mogu pomoći u borbi protiv maloljetničkog prijestupništva, da se jave na e-mail [email protected] ili na broj telefona 033/671-702 kako bi bili predstavljeni u okviru rubrike Primjer za 5+.