Još uvijek impresioniran foteljom
0

Ministar saobraćaja KS se najradije ne bi miješao u svoj posao

Pišu: Tatjana Sekulić i Nedžad Jamaković
Haris Lulić
Haris Lulić
Novi ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Haris Lulić zorno nam je pokazao da i nije baš najupućeniji u dešavanja i stanje u kojem se nalazi javno preduzeće GRAS.

Na konkretno pitanje "Koliko tačno iznose dugovanja GRAS-a, te kako će ona biti riješena?", Lulić je hladno prebacio lopticu na GRAS, riječima "Na ovo pitanje konkretan odgovor će Vam dati menadžment i Skupština preduzeća GRAS". Ostaje nam da zaključimo da bi bilo odlično da su menadžment i Skupština GRAS-a odgovor na ovo pitanje ranije dali Luliću, kako ne bi na samom startu ministrovanja pokazao svoje (ne)kompetencije.

Upitan, nadalje, šta je, prema njegovom mišljenju, ključni problem GRAS-a, te mora li 2.000 radnika strahovati za svoja radna mjesta, ministar Lulić je kazao kako je ključni problem GRAS-a kontinuirano uvećanje gubitka, te administrativnim jezikom nastavio kako će "u narednom periodu Ministarstvo i nova uprava preduzeća ustanoviti razloge zbog kojih je došlo do gubitaka, te predložiti i poduzeti odgovarajuće mjere". U svom obraćanju punom isprazne retorike zaboravio je Lulić odgovoriti mora li 2.000 radnika strahovati za svoja radna mjesta.

(Ne)upućen u Projekat subvencioniranja godišnjih studentskih karata

Ipak, da ne bude da ministar ne zna ništa o GRAS-u, na kraju je nam je ipak uspio odgovoriti na pitanje u vezi s eventualnom privatizacijom ovog preduzeća. Lulić je, naime, kratko kazao kako Vlada KS ne razmišlja o privatizaciji GRAS-a.

Novi ministar Lulić nije dovoljno upućen ni u Projekat subvencioniranja godišnjih studentskih karata za prevoz.

Potvrdio nam je da su u budžetu Vlade Kantona Sarajevo predviđena sredstva za subvencinoranje studentskih karata u iznosu od 2.400.000 KM, te da se u narednom periodu planira izrada kriterija prema kojima će studenti ostvarivati prava na subvenciju. Međutim, o detaljima ministar nije mogao govoriti, jer nije dovoljno upućen. Naveo je tek kako su Vlada KS i GRAS u stalnom kontaktu, ali nam je ostao dužan odgovoriti na pitanje do kada važe prošlogodišnje subvencionirane karte koje studenti koriste.

U GRAS-u čekaju informaciju iz ministarstva

U Vladi KS tako su prebacili lopticu na GRAS, kazavši nam da njih pitamo do kada studenti mogu koristiti prošlogodišnje karte. Međutim, ni od Samire Kadić, glasnogovornice GRAS-a, nismo mogli dobiti odgovor.

"To je sve do Ministarstva saobraćaja. Dok ne dobijemo informaciju od njih, ne možemo ništa govoriti o tom projektu", rekla je Kadićeva.

Za svaku pohvalu je, ipak, to što će Projekat subvencioniranja godišnjih studentskih karata za prevoz biti nastavljen i što su sredstva izdvojena. A, ministru Luliću možemo samo poželjeti da se što prije riješi impresija foteljom i da počne rješavati probleme iz svoje, nimalo nebitne, oblasti u Kantonu Sarajevo.