Komentari (26)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Međutim kako se Bošnjaci u Goraždu i Sarajevu ne mogu dogovoriti oko ničeg, a kamoli da Republici Srpskoj nametnu neku drugu trasu oni će forsirati neku drugu trasu koja će pregovore sa Republikom Srpskom razvući na 10 godina. Do tad će u Turskoj otići Erdogan s vlasti i navedeni brzi put ili brza cesta će otići u povijest kao dobra ideja u loše vrijeme !
Entitet Republika Srpska u pregovorima ima formalno pravnu prednost da kandidira brzi put ili autoput prema Višegradu koji je utvrđen Prostornim planom Republike Srpske. Dobra strana ovog brzog puta je što bi se Goražde moglo priključiti na Ustiprači ili izgardnjom komada magistralne ceste dolinom rijeke Prače.
Planiranje autoputeva, brzih cesta i brzih puteva u BiH je na nivou entiteta. Jusko tu malo luta i pokušava uraditi posao koji je u nadležnosti RS-a i Federacije BiH. Naime Skupština entiteta Republike Srpske je usvojila Prostorni plan Republike Srpske kojim su utvrđene trase autoputeva i brzih puteva prema Srbiji. Parlament Federacije BiH nije usvojio do sada Prostorni plan Federacije BiH kojim bi se utvrdile trase autoputeva i brzih cesta prema Srbiji.
Prostornim planom Srbije, koji je usvojila skupština Srbije utvrđena trasa autoputa iz pravca Kraljeva prema Višegradu. BiH nema na državnom nivou planiranje autpouteva i brzih cesta osim što državni ministar prometa i komunikacija Jusko ima nadležnost da potpiše sa Srbijom spojnu tačku na granici u Višegradu i ništa više.
Hocu na kafu u Beograd. Sta je problem?
Ajde više odlučite se je li autocesta ili brza cesta. Hebemu majku, to nije isto, kao što nije isto spust i slalom.
U ovakvom stanju kad je Srbija druga zemlja poslije SAD-a po naoružanju ,a u Federaciji uništavaju municiju i oružje , i govor Atanasija da Srbi završe što su započeli,kao i memorandum SANU iz 2012 g. netreba spajati Srbiju i RS sa nekakvim brzim pute (kao 1992 g .Pavlovića most) i obnovu 11 mostova ,jer je to indetično vrijeme kao 1991 g. Evropa Srbiji daje veliku podršku po tužbi.
Ništa revizija, ajmo da gradimo autoput :D Šta li će Bakiri novo da izmisli. Nema 100 000 radnih mjesta, ali snaći će se on već, jer Centar je najbitniji.
hocu najjeftiniji autoput da prolazi kroz i da je ekonomski opravdan bez zaobilazenja nekog-nesto jer i onaj dio sto pripada manjem entitetu je sastavni dio Drzave Bosne i Hercegovine. po meni Visegrad-Gorazde- Praca i prema spajanju negde u Rajlovcu dal preko sjeverne longitudinale ili s ove strane pored aerodroma prem stupskoj petlji. sve druge dionice bi bile duze i bile bi u blizini nekih drugih autoputeva.
samo mi nije jasno kako ovaj i dalj u SBB a djeluje posten instan
Kakva fukara uziva na racun polupismene stoke od naroda,strasno.Pa cak mu je i cekinja zuta,ridja...ni sam ne znam vise
Ne mojte samo napravit da poplavi
Pa naravno. Ulazu u Srbiju pa ce sad kao nas da povezuju... Prvo familija srbi pa onda yetimi mi bosanci.